![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allen
![]() Ik ben Peter uit Hoogeveen ben van bouwjaar 1983 en heb altijd binnen geslapen... ![]() Na jaren van afwezigheid uit de VW scene sinds gister weer in het trotse bezit van een Golf ![]() Namelijk een vers geimporteerde Golf 2 1.8CL Automaat van 86 ![]() ![]() ![]() Plannen, niet heel veel, paar plekjes netjes maken, met de buik op de grond met een schroefsetje en een paar leuke tijdsoriginele wieltjes en nieuw chroomwerk + bumpers ![]() Heb hier alvast een paar slechte fototjes. ![]() ![]() ![]() ![]() Heb hiervoor talloze auto's gehad waaronder een Golf 1.3CL van 92, type 2 GTI 16V, type 2 1.6, en type 1 GTI van 83 en altijd leuk om mensen van vroeger nog steeds te zien op de VW forums. ![]() Denk dat ik veel plezier van dit autotje ga hebben, gistermiddag al 200km gereden en wat rijdt dat ding lekker zeg! ![]() Groetjes, Peter |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuke basis!
|
|
||||
|
||||
![]() thnx
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie foto's die laatste 2 jah
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom... je mk2 ziet er uit als een mooie basis!
|
|||
|
|||
![]() Welkom nette golf2!
|
||||
|
||||
![]() Welkom.
Ontzettend mooie golf, super basis!
|
||||
|
||||
![]() heb hem maandag wel zien staan in ruinen
mooi golfje, zuinig op zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() sinds ik een e30 heb komen er steeds meer (oud)e30 mannen hier..
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom
en een nette auto goeie basis voor een old-skool.. |
|
||||
|
||||
![]() thnx kerels!
@ Richard, E30 heb ik nog steeds he ![]() De afgelopen paar daagjes wat dingetjes gedaan aan de Golf ![]() Allereerst APK ![]() ![]() En verder een mooie *bling* veerpootbrug geplaatst, voornamelijk voor de stevigheid en aangezien er straks een schroefsetje onder komt toch wel net zo lekker ![]() ![]() Nieuwe originele chromen lijstjes in de klinken gemonteert ![]() Verder eindelijk maar is de radio ingebouwt en wat kleine dingetjes vervangen en/of gangbaar gemaakt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lekker retro karretje ziet er super mooi uit
|
||||
|
||||
![]() thnx kerel
![]() Vandaag weer een klein dingetje gedaan. RVS gepolijst sierstuk aan de originele demper laten lassen, staat weer mooi vind ik en beter dan zo'n roestig ding ![]() En heldere kruiskoplampen gemonteert. Ook weer een mooie originele chromen antenne op de kop getikt aangezien de oude afgebroken was en profisorisch gerepareert met een houten stokje :p Dus die ga ik morgen ff monteren. Verder een schroefset bestelt! Volgende week binnen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi karretje, stond bij Jan Los toch? Heb die van mij daar ook gehaald!
Kan je toevallig niet nog z`n antenne op de kop tikken? |
|
||||
|
||||
![]() Klopt idd daar heb ik hem vandaan
![]() ![]() Antennes zijn erg schaars heb ik al gemerkt, vandaag op de sloop rond gelopen helemaal niks, bleek een kennis van me nog 1 in zen schuur te hebben liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette auto, verlagen bbsen er onder orginele koplampen weer monteren en klaar..
|
||||
|
||||
![]() Vandaag vanuit men werk rechtstreeks naar de zaak gegaan waar een nieuw schroefsetje op me lag te wachten
![]() Ziehier het resultaat ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit! Nu alleen nog ff andere wielen eronder..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zit er goed uit! ja effe mooie wielen eronder en dan heb je een strakke golf2
|
||||
|
||||
![]() Hoepels passen hier deze week
![]() ![]() ![]() |