![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop:
VW Golf MK2 GTI 16v KR! Donker Groen Metallic Is aan schade auto! voorkant is naar de klote! Blok gaat eruit en de rest word verkocht deze week moet alles weg dus als je iets wil hebben moet je ff bellen op: 06-22785385 Achterklep + Raam en toebehoren €40,- Dashboard €25,- Zijruiten €10,- per stuk incl. Rubber Interieur met 4 deurpanelen, achterbank, 1 originele voorstoel en 1 SCHEEL Sportstoel €50,- Zwarte vloerbekleding €20,- Zwarte Kofferbakbekleding €15,- Zwarte Binnenhemel €25,- Schuifkanteldak €25,- GTI Achterbumper €40,- GTI Zijstrips €20,- GTI Spatbordranden 4 stuks €30,- Donkere achterlichten € 20,- Ben vast nog iets vergeten.... AUTO IN ZIJN GEHEEL: €175,- voor foto's mailen |
|
||||
|
||||
![]() 1. waar kom je vandaan?
2. foto's van de schade?
|
||||
|
||||
![]() en 3. staat ie nog op kenteken?
|
||||
|
||||
![]() Gaat de kabelboom ook los weg? En zo ja, how much please?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
welk gedeelte kableboom heb je nodig? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De hele boom bij voorkeur. Dus van bumper tot bumper, voor de motor en de complete verlichting en de hele meuk die in het dashboard zit. Computers en zekeringenkast heb ik, tellerbak ook. Moest je zekeringkast echter netjes zijn zou die er misschien ook nog bij kunnen. Laat me maar even weten wat je er voor wilt hebben. Heb je trouwens ook mfa d'r in? Zoja, dikke of dunne hendels? Als d'r genoeg aanzit dat ik kan gebruiken wil ik misschien heel de auto wel overnemen, trek ik hem hier wel uit elkaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey, ik heb interesse in je 4 deur/ achterscherm panelen.
de stoelen en de bank heb ik niet nodig, is dit mogelijk?