![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zet deze advertentie even voor een vriend van me,
Dus, TE KOOP Kever Kleur mat zwart Bouwjaar 1975 APK, tot dacht ik ergens mei 2005 hij heeft dan een Verlaagde voorras met schijfremmen voor. hij wordt voor bewogen door een 1200 cc. en heeft als je niet al te goed kan rijden een Rolkooi. ![]() De kever rijd goed, en is echt erg hard. erg leuke kever om mee te beginnen. geen werk..Hij heeft een minimaal interieur [ één stoel} ius toen gedaan om hem zo licht mogelijk te maken, Prijs € 1500,- Dit is nu nog de eigenaar [robin}je kan hem bellen op 06-29520701 Succes Groeten Jasper en ook de groeten van Robin :biggrin: oja dit is hem ![]() nog een foto ![]()
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" ![]() More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 22-10-2004 at 19:18. |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, die ziet er wel heel stoer uit... Maar net wat boven m'n budget...
Arne |
|
||||
|
||||
![]() En hij is verkocht
![]() En verhuisd. Zo'n 300 km mee gemaakt vandaag en hij bevalt goed. Nou alleen de kachel nog uitzoeken en met het interieur aan de gang. ![]() Arne Last edited by ghulst : 30-10-2004 at 22:24. Reason: Adding a picture |