![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb de golf 1 cabrio uit 81 van mijn neef overgenomen..Omdat hij electronich niet helemaal in orde was. Het gaat dus om: Richting aanwijzers,Toeter,blower,en de ruitewissers. Ik ben zelf al even mee bezig geweest maar kan het niet egt vinden.Het vreemde was ik zat wat aan de zekeringkast de rommelen en toen deden mijn knipperlichten het in eens weer.Ookal zaten alle stekkers er goed in.Zou het kunnen dat mijn zekering kast niet goed meer is.Het is er nog 1 met stenen zekeringen. Heeft mischien nog iemand er zo'n 1 liggen. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() maak alle aansluitingen van relais etc. een keer goed schoon.
Misschien zijn de relais wel wat vochtig. Alles een keer goed schoon en droog maken wil vaak al wel helpen. Het kan anders nog zijn dat je relais stuk zijn.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er een nieuwere zekeringkast inzetten met nieuwere insteekzekeringen.
|
||||
|
||||
![]() En een extra massa-draad leggen
|
|||
|
|||
![]() Sorry voor de late reactie.Maar ben een tijdje weg geweest,maar ik heb alles een keer goed schoongemaakt maar niet veel beter geworden.
En waar moet ik die extra massa-draad naar toe leggen ? |