![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
kom net buiten, zou naar mijn werk. Lege plek voor de deur! Golf WEG! KV-75-NY Wie iets gezien heeft! Wie hem ziet rijden!? ![]() Last edited by Lennart : 12-08-2011 at 15:02. |
|
||||
|
||||
![]() DAmn is een plaatje die auto en helemaal gti 84 zoals die hoort te zijn zo zie je ze nog maar weinig moet dus wel opvallen
zal in ieder geval m`n ogen open houden. |
|
|||
|
|||
![]() klote kerel,je hoort het steeds vaker.mooi balen
hoop dat iemand wat gezien heeft |
|
|||
|
|||
![]() dat is klote man. sterkte
|
|
||||
|
||||
![]() Ik hou mijn ogen open.
Succes en ik hoop dat je de GTI heelhuids terug vindt.
|
||||
|
||||
![]() oeeeeiii gadver! hou mn ogen hier...
|
|||
|
|||
![]() Dit meen je niet Johan????????? Is dit echt serieus???
Goddomme nog aan toen man. Schrik er gewoon van. Gewoon voor je huis vandaan gejat??????????Heb je ook niks gehoord ofzo. Last edited by Domi : 24-06-2009 at 07:40. |
|
||||
|
||||
![]() het is echt waar... politie is net geweest, de man is een absolute liefhebber en gaat zelfs een poging doen om de auto met foto en al op waldnet te zetten...
|
|
||||
|
||||
![]() nou weer één.. G&*#$%
sterkte kerel, hopelijk vinden ze hem terug.. (en laat dat tuig eens gewoon gaan werken..) |
|
||||
|
||||
![]() Niet normaal gewoon voor je huis weg, wat een klote streek. Ik hou m'n ogen open.
Hoop voor je dat hij wordt gevonden. Ze moeten hebben geweten dat hij daar stond.
|
||||
|
||||
![]() Gvd zeg, heb gisteren nog de foto's zitten bewonderen! Hopelijk komt ie terug, in fatsoenlijke staat, en worden de daders gepakt, even over ze heen rijden, de klootzakken.
|
|
||||
|
||||
![]() Potverdikkie zeg, dit is echt kut
![]()
|
|||
|
|||
![]() wat een klote streek zeg!
hopen dat je hem nog terugvindt!
|
|||
|
|||
![]() Meen je niet kerel
![]() Heb je zon prachtige originele NLer word ie gejat ![]() Ik hou me ogen op hier in Zuid Oost Drenthe !
|
||||
|
||||
![]() Hoop voor je dat ie enigszins heelhuids terug komt.
![]() Klote volk.
|
||||
|
||||
![]() Damn wat kut! Ik duim voor je dat hij 100% in orde bij je terugkomt!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is gesignaleerd!!! Bij de profile tyrecentre heerenveen! Politie belt me net.
Contact naar de knoppen, modder op de stoelen (vermoedelijk uitwissen van sporen), rechterachterband is zacht... ATSsen zitten er nog onder, verder geen zichtbare schade. Ik schat max dat er een km of 50 dat ermee is gereden. Na het werk ga ik direct heen! PTC houd de auto in de gaten! Politie gaat technisch onderzoek doen! |
|
||||
|
||||
![]() Wat een klotenstreken, heb er nog wel even bij staan kijken op de Vag Fryslan meeting.
Erg jammer van deze mooie auto ik houd een oogje in het zeil, in de regio twente/salland!!
|
||||
|
||||
![]() ah mooi nieuws in ieder geval. klinkt als geen onherstelbare schade!
|
||||
|
||||
![]() In ieder geval fijn dat hij weer terecht is en dat er op het eerste gezicht nog geen zichtbare schade is. Succes ermee als je hem terug hebt
![]()