![]() |
|
|||
|
|||
![]() de kogel is door de kerk na lang twijfelen
lupo 1.4 16v tekoop (van mijn vriendin) auto heeft ze nu 2jaar in haar bezit en is in super staat ze heeft al vele 1e prijzen er mee gewonnen maar ze wil een rallye of audi tt dus vandaar dat deze zeer speciale lupo de verkoop in gaat auto wordt volgende week nog een x gespoten ivm steenslag en een paar krasjes op de achter bumper daarna is hij weer in nieuw staat de volgende optie,s zitten erop leer intrieur met airbag in stoelen (orgineel vw) navi-dvd (origineel vw) rockford fosgate geluidsysteem (versterker sub-woofer composet) zeer goed geluid!! lupo gti dashboard xenon verlichting heldere smoke koplampen met smoke knipper lichten bss airride veer systeem verlengde motorkap gecleande achterklep (gaat nu electrische open) gecleande orginele bumpers stootstrips verwijderd en gecleand side pijp (uitlaat zit net voor linker achter wiel) porsche 928 s4 velgen 6j voor met 165/35/16 achter 8j 195/40/16 enz enz.... dit is echt een hele dikke lupo waar echt geen 2e van is ze heeft er echt veel bekijks mee onlangs heeft de auto nog groote beurt gehad ![]() greetz corne en coranda ![]() ![]() ![]() Last edited by bivw 16vg60 : 14-11-2008 at 21:41. |
|
|||
|
|||
![]() Damn das die van NIels en evelien geweest.
Als ik ga tellen hoeveel uurtjes ik daar aan gewerkt heb!! mooie en Destijds retestrakke wagen.... succes met de verkoop |
|
|||
|
|||
![]() bedankt fabbi is nog steeds retestrak hoor ze heeft echt veel bekijks met die lupo
is idd de oude van niels en evelien |
|
|||
|
|||
![]() Als ik ga rekenen wat die er aan geld in gepompt hebben........
om em zo te krijgen.... Hoe ga je trouwens de kleur hetzelfde krijgen? want is geeen standaard Nimbus grijs |
|
|||
|
|||
![]() nu wel is al een x compleet over gedaan mengverhouding van de oude kleur heb ik ook maar heb hem vorigjaar compleet overgedaan en nu nog een x was krasjes ect houd je niet tegen maar ja auto moet gewoon netjes zijn en daar hoort spuiten ook bij he
|
|
|||
|
|||
![]() up niemand die een dikke lupo zoekt
|
|
|||
|
|||
![]() up nog steeds tekoop eventueel inruil mogelijk tegen tt rallye t1 dikke kever of iets anders apparts
|
|
|||
|
|||
![]() staat momenteel een reportage van deze auto inde vw scene wel namens de oude eigenaren...
blijft een strakke kar |
|
||||
|
||||
![]() heeft hij ooit schade gehad??
|
|
|||
|
|||
![]() Bij Niels en Evelien wel, dat is toen ook gelijk het startsein geweest voor dit project met zeer veel oog voor detail.
Fabbi heeft het herstel en cleanwerk toen voor zijn rekening genomen. Die werkte toen nog voor het inmiddels gestopte W&R schaderherstel op Rilland. |
|
|||
|
|||
![]() upie ze wil nu toch wel iets snellers dus inruil mogelijk vrouwen he tis nooit goed
|
|
|||
|
|||
![]() kmstand?
|
|
|||
|
|||
![]() nu 105.000
|
|
|||
|
|||
![]() de voorbumper en kap zijn over nieuw gedaan wegens schade en da auto is compleet weer in kleur gezet
Last edited by Christiaan : 04-07-2009 at 09:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() als je opzoek bent naar een in nieuwstaat gti interieur?wil ik je leer wel :-)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja da snap ik denk dat je de 5de al ben die het interieur wil kopen/ruilen nee dat gaat niet gebeuren haha ![]() |