![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier nog een vw golf 1 cabrio staan van barbie
is 50cm lang!!! van 1981 !!! alle originele stickers nog aanwezig originele kinderstoelen nog aanwezig ![]() km stand onbekend ![]() verkocht voorbeeldfoto van gelijkaardig exemplaar (andere kleur en zonder kinderstoeltjes) ![]() Last edited by golf16v : 10-07-2009 at 10:24. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nog in goede staat?? Zoiets zou wel passen bij men dochter haar barbies, rijd ze tenminste in stijl door het huis kan je me eventueel foto's bezorgen? Thnx grtz ![]()
|
||||
|
||||
![]() is nog in goede staat ja
komt natuurlijk niet vers uit de doos, is ook al 28 jaar oud (bouwjaar 1981 en niet 1982 zoals eerder vermeld!) echt een collectorsitem dus! |
|
||||
|
||||
![]() En dus bijna zonde om door je dochter ermee te laten spelen
![]() voor je t weet is er een wiel oid afgebroken omdat Barbie en Ken ergens een ravijn in rijden (van de bank af) ![]() Ding moet gewoon bij een liefhebber op de plank! Je hebt PB ![]()
Last edited by ArjenE : 10-07-2009 at 08:11. |
|
|||
|
|||
![]() @ Arjen idd.
Zo heb ik nog een golf 1 cabrio trapauto staan ,staat al jaren op zolder. Als ik zie hoe de kleine zijn beetle eruit ziet blijft ie daar ook mooi staan |
|
||||
|
||||
![]() Er bestaat zelfs een GI Joe versie van de Golf Cabrio.
Mijn dochter heeft al 1 Barbie cabrio total loss gereden.
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, mag dicht hier
|