![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik heb 3 van deze Polk setjes besteld in Amerika, een voor achterin de Golf II en 2 voor in de 32b voorin en achterin, helaas blijken ze niet daarin niet te passen (opbouw ipv onderbouw) Deze zogenaamde plate speaker geeft een veel beter geluid dan een ovalen 4x6", oa door de gescheiden tweeter en midrange, en het vervangen van de ovalen midrange die een zeer slecht laag produceert, voor een veel betere 4" rond. In de maat 4x6" is dit absoluut een van de beste, zo niet de beste speaker. Setjes mogen weg voor 80 euro, inclusief 1 jaar garantie via mij. Specificaties: Driver Complement Mid/Woofer 1 - 4" x 6" (10.16cm x 15.24cm) Polymer/Mica Composite cone with rubber surround Tweeter 1 - 3/4" Diameter (1.91cm) Silk Dome Tweeter Electrical Overall Frequency Response 71Hz-22kHz Nominal Impedance 4 ohms Power Handling (continuous) 50 w Power Handling (peak) 150 w Efficiency 91 dB Install Dimensions Full-range Mounting Depth Top Mount 1-13/16" (4.60cm) Bottom Mount 2" (5.08cm) Cut-out Driver Cut-out Dimensions 4" x 6" (10.16cm x 15.24cm) Other Speaker Warranty 1 year parts and labor (original purchaser) Site van de fabrikant: http://www.polkaudio.com/caraudio/p...systems/db461p/ Last edited by Arne : 16-07-2009 at 18:28. |
|
||||
|
||||
![]() Eerste optie graag, op 1 set. Ik stuur je wel ff een PB.
Gr. Ed
Last edited by JettaPowerrr : 16-07-2009 at 12:42. |
|
||||
|
||||
![]() zouden deze passen in de deuren van een jetta 1?!
|
|
||||
|
||||
![]() Als er losse roosters overheen zitten waarschijnlijk niet. Meet anders de binnendiameter en diepte even op, dan meet ik de breedte van de speakers.
Inbouwdiepte is iig 4,6 cm. |
|
||||
|
||||
![]() 1 setje inmiddels verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()