![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het voorsteltopic van mijn Polo!
![]() Ik heb een Volkswagen Polo met als bouwjaar 1989. ![]() Het is de linker, de rechtse is van een vriend van me ![]() Er ligt een 1.3 multipoint blokkie in met een renstal van 54 dekhengsten! Er zitten onwijs lekkere leren stoelen in van een oude Simca! ![]() Verder is de auto voor verlaagd met verlagingsveren van 80mm en achter is de auto verlaagd met een schroefset. Momenteel staat de wagen op stalen 13 inch stalen wielen. De plannen zijn: Lekker rijden, nieuwe wieltjes en nog wat details, zoals een kleedje op de achterbank en dat soort grappen Hier nog wat foto'tjes, want daar houden wij van! ![]() ![]() Dat kan lager! ![]() ![]() Interieurfoto'tje ![]() Zijkant shot Last edited by VW_Mike : 20-04-2009 at 17:55. |
|
||||
|
||||
![]() En terug de schoolbanken in: 1989'er Polo Derby?
Bestaat niet! De naam ' Derby ' is tot 1983 (ongeveer ) gevoerd, daarna werd het Polo Classic, Polo Sedan of Polo 2-deurs.. De Polo ' Derby ' bestaat niet. Of noem jij een Golf-met-kont ook een 'Golf Jetta' ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Het is gewijzigd in de openingspost :P
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!!!
Heb nog geen foto's gezien maar dat kan ook niet op me werk. Classic is altijd leuk om te hebben...
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:55. |
|
|||
|
|||
![]() 1 pony vond mij niet zo aardig, dus die is weggelopen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is dat dan weer ? gr. Martijn p.s. nette polio !
|
|||
|
|||
![]() Even een update plaatsen.
Zaterdag 13 inch verbreed staal eronder geplaatst, 8j rondom. Nu komt de verlaging ook beter tot z'n recht. Foto'tje van de zijkant: ![]() En nog een foto'tje: ![]() De dingen die nu nog te doen zijn: - Originele grijze voorstoelen bemachtigen - Houten stuurtje voor erbij - Eventueel zo'n kralenmat voor op de voorstoelen, dit weet ik nog niet helemaal zeker. - Afdekkapje voor de rechter spiegel. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, mijn is ook wit met rood randje in de bumpers
![]() |