![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hej
Ik heb er een paar dagen terug een schroefset op gemonteerd op mij jetta mk2 1.8 8v, alleen nu loopt er iets aan niet de aandrijfas, stuurstang, spoorstang. het is enkel als ik naar rechts stuur met een snelheid 20 kmph en hoger natuurlijk, en voor het geluid hoef ik nog niet eens ver in te sturen ofzo, Wat zou dit kunnen zijn ik dacht zelf aan de aandrijfas homokineet of eventueel de remmen? Last edited by Stijntje : 24-07-2009 at 17:42. |
|
||||
|
||||
![]() is het de band tegen de auto?
|
|
||||
|
||||
![]() Effe opkrikken en kijken hoeveel speling je op je wiellager hebt. Misschien dat dat op is.
Je hebt trouwens een raar geluid na de verlaging, niet naar de verlaging. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het is niet de band tegen de auto schroefset etc
En het zijn niet de wiellagers |
|
||||
|
||||
![]() Heb je stuurbekrachtiging?
|
||||
|
||||
![]() Homokineet is hoogst waarschijnlijk gaar.
Heb exact dezelfde symptomen gehad onder dezelfde omstadigheden.
|
||||
|
||||
![]() ik zou hem verkopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was oorspronkelijk mijn eerste reactie, maar heb die toch maar herzien. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer van die reactie
![]() welke zou ik dan moeten vervangen links of rechtse steekas ? |
|
|||
|
|||
![]() Als er geen speling op zit is het niet nodig
Door het verlagen gaan de assen anders staan en gaat het iets kraken Doet die van mij ook met in sturen[is net APK gekeurd door een serieuse keurmeester] |
|
|||
|
|||
![]() Golf MKII 16V
Dit is niet de eerste auto die ik heb verlaagd hoor en het is ook niet iets krakken ofzo, ik ga er iig vast 2 nieuwe steekassen op monteren |
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn niet de eerste beste op 't gebied van extreme verlagingen en kunnen wel oordelen wanneer iets door de beugel kan of niet.
Dit is gewoon niet goed, zoals ik al vanaf dag 1 zei, ik denk dat het de homokineet is, gewoon even zoeken en die vervangen.
|
||||
|
||||
![]() Kijk ook eens naar de uitlijning, je voorwiel iets anders zetten kan het euvel al oplossen.
Dat had ik althans. En anders gewoon eens een nieuw homokineetje plaatsen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Loopt je band niet gewoon aan in de wielkast
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() niet differentieel lager toevallig?
Differentieel geen overmatige speling? Was bij mijn jetta mk2 toevallig ook zoals jij het omschrijft.......... |
|
||||
|
||||
![]() Stijn, nou ga je toch niet, terwijl je bezig bent met "serieuze shit", op zoek naar een tweedehands aandrijfas met misbruikte homo's, of wel?
Haal je gewoon een setje nieuwe, anders heb je over een tijdje weer dezelfde ellende. Trust me, I know. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is er zo extreem aan jullie verlagingen?
|
||||
|
||||
![]() Tot een krappe centimeter bodemspeling vind ik een vrij extreme verlaging ..