![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb het volgende probleem;
De motor houdt bij het optrekken in bij een laag toerental (tussen de 1000 en 2000 toeren). Laat je de auto rollen bij 2000 rpm en je trekt dan verder op is er niets aan de hand. Loopt verder goed. Maar nu komt het; op LPG loopt de motor perfect en houdt deze niet in. Maar zou dit toch graag opgelost zien, voor die paar keer dat ik toch op benzine wil rijden. Het gaat hier om een 1500 JB blok. |
|
|||
|
|||
![]() Heb zelf een idee dat de acceleratiepomp niet snel genoeg brandstof inspuit, kan dat? En zo ja heeft iemand een foto van de carb met daar op aangegeven welke instelling ik kan wijzigen?
Zoek ook nog de stelschroef voor stationair toerental, hij mag van mij namelijk wel iets lager in toeren lopen bij stationair. Loopt nu zo'n 1100 toeren. Heb al een werkplaatshandboek besteld, maar komt pas over een week of 2 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() FF een upje..
Iemand die een foto/plaatje heeft van de carb waar aangegeven wordt waar ik de acceleratiepomp wat eerder kan zetten? En de plaats om stationair toerental mee af te stellen? Zie verder geen schroeven zoals bij m'n keefje (1300AB blok) |