![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het moest er maar es van komen.
Een keer een wat grotere auto. En nee, wij doen nog niet aan gezinsuitbreiding ![]() Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een Passat 35i 1.8GL (90PK) variant in de kleur zinngrau ![]() (met een heus Hella spoilertje ![]() Auto ziet er nog netjes uit ondanks hier en daar een plekje, maar daar wordt al aan gewerkt ![]() Hierbij enige fotootjes: ![]() ![]() ![]() ![]() De minpuntjes: ![]() ![]() Auto heeft dus zo z'n tikjes gehad ![]() Grille ietwat beschadigd, bumper beschadigd, vies deukje in de rechter achterdeur en een deuk in de dorpel rechtsvoor... Verder wat kleine plekjes waar ik weinig last van heb ![]() Inmiddels ligt er al een andere grille en bumper (met mistlampen) en ook een setje achterlampen in de kleur zwart/rood... Ook al een deur op t oog ![]() Alles is al in de juiste kleur, dus niet veel spuitwerk dus ![]() plekje achter de deur en de dorpel aanpakken en dan ist mij voldoende. Dan nog de plannen: Iets naar benee en mooie wielen. Misschien nog zo'n Golf3 GTI lipje onder de bumper door. Verder niet veel veranderen... Qua wielen: Borbet A 16"/9J Lijkt me wel leuk, maar een setje BBSen zal ook niet misstaan denk ik... Jullie nog andere ideeen? |
|
|||
|
|||
![]() weer een passat er bij op het forum waar gaat dit naar toe
![]() ![]() ziet er op de - puntjes na goed uit en de plannen klinken goed !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Kiek kiek, dat is een sgiere koetse kirrel !!!
Hier staat nog een setje Borbets te koop: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56477 Veel plezier met de auto !!
|
||||
|
||||
![]() Kijk daar kun je nog eens iets in vervoeren mooie Pastzat Arjan en veel plezier ermee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Moi Sponze,
Mooie auto hest die kocht ![]() Ben benieuwd naar het resultaat met de verlaging en velgen ![]() Veel plezier ermee. gr Mark |
|
|||
|
|||
![]() welkom passat collega, effe verlagen idd en mooie wielen(Borbet T) zullen hem ook goed staan 9j
|
||||
|
||||
![]() Dat komt nog jongens
![]() Moet nog even een deurtje ophalen en dan neem ik denk ik ook direct het linker voorscherm mee ![]() dan moet die er ook nog maar ff onder ![]() Heb m nu een maandje in bezit en vertrek vanmiddag vol vertrouwen naar Noorwegen met de Passat. Op hier en daar een plekje na is er helemaal niks op aan te merken ![]() alleen nog maar auto's uit begin 80er jaren gewend bent ![]() Achterlampen en grille zijn inmiddels al vervangen. Zal in Noorwegen nog even een paar fotootjes schieten ![]() Last edited by Sponze® : 01-08-2009 at 08:56. |
|
||||
|
||||
![]() Sow... Back from Norway,
Beestje heeft zich heel goed gedragen! In de bergen ook heel goed te doen met een volgepakte 35i ![]() Vakantie zelf was heel erg mooi en we hebben alleen maandag ietwat slecht weer gehad (waarop juist de foto's genomen zijn ![]() Hierbij de foto's: Vers deukje op het linker scherm (parkeerschade wat in NL al was gebeurd - geen briefje of zo achter de ruitenwisser natuurlijk ![]() ![]() Het nieuwe kontje: Andere achterlampjes en zwart logootje (ipv verweerd kunststof) ![]() Logootje voor ook ff zwart gemaakt ![]() ![]() En nog 2 fotootjes voor de lol ![]() ![]() ![]() Nu maar snel es de andere bumper erop en achter een deurtje en linker scherm aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een complete set deuren en voorschermen,motorkap,achterklep enz.
voor je. Zijn wel donkerblauw maar in perfecte roestvrije staat. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je aanbod, maar ik ben toch op zoek naar delen in dezelfde kleur. Moet een beetje low budget blijven ![]() Waarschijnlijk is de deur er nog die ik al opt oog heb, en misschien is het scherm van deze Passat ook nog in goede staat ![]() ![]() |