![]() |
|
|||
|
|||
![]() TK Jetta zonder deuken !!
- Centrale deurvergrendeling - 5 bak - toerenteller - Trekhaak - digitaal klokje (ja, ja) - Goede stoelen - nooit in gerookt - Nette bekleding - Achtermiddenconsole met uitsparring voor bekers - KM stand : 165.000 !!!! - kleur , grijs/ metalic blauw - incl aanhanger kentekens volgens mij 2x - APK tot Juni 2010 - radio CD speler - 3 weken geleden nieuwe uitlaat !!!! (bon heb ik nog, en was toch weer even 300,=) kenteken XY-02-SB (kun je de details verder mee op zoeken bij de RDW) Rijdt als de brandweer, starten lopen net als alle andere VW's Er zitten een soort zijbeschermers (zwart) op de spatborden maar ook aan de onderkant van de deuren, orgineel. Prijs 750,= alleen de dynamo lijkt niet lekker te werken maar daar heb ik geen last van gehad nog. Bellen op 06-532 58 512 Lokatie : Amsterdam Auto gaat weg omdat ik er zelden of nooit in rijd en hij dus te duur is. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's doen wonderen.
![]() Gr. Ed
|
|||
|
|||
![]() Ben ik met je eens maar ik heb geen digitale camera en ook geen telefoon met een camera.
Ik zal proberen of iemand foto's kan maken |
|
|||
|
|||
![]() Heb een Jetta op het internet gevonden die exact lijkt op de mijne. Incl die zwarte "beschermranden. Ik krijg de foto niet in dit forum geladen. Dus bij deze een link.
http://images.autodealers.nl/640/709235_1.jpg zelfs de kleur klopt !! |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ze foto;s willen van JOU jetta, ipv gewoon een jetta van het internet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar is de auto te bezichtigen?