![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo ! ,
ik ga morgen een setje velgen ophalen ( jaah weeral ![]() nu vroeg ik me af van welk type auto ze afkomstig zijn de eigenaar rijd met een golf 2 dus ik dacht .. maar ben even gaan kijken op etka en daar staan deze niet tussen , dus wie helpt me even ? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij komen deze van een polo 86C
|
||||
|
||||
![]() yep,daar zie je ze vaak onder zitten...
|
||||
|
||||
![]() okee bedankt voor het snelle andwoord , dat weet ik dan ook al weer !
grtz jelle
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dit een VW accessoire van begin jaren '80, en zie je ze vaker op golfjes 1 dan op polootjes. Op de polo's zit de variant met de vlakke voorzijde.
Het zijn iig BBS Seral wieltjes.
|
||||
|
||||
![]() idd vooral onder golf1 maar ook jetta1
|
||||
|
||||
![]() is idd een accessoire voor vw golf 1 geweest, van BBS (niet-origineel VW en zal dus ook nooit in etka staan)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dankjewel , heb ze vandaag opgehaald !
hebben een beetje randschade , maar ik denk wel dat dit eenvoudig op te knappen valt . bedankt voor alle reacties groetjes jelle
|
||||
|
||||
![]() en hebben deze iets van waarde of is dit gewoon een setje dat je op elke hoek van de straat vind
![]() grtz
|
||||
|
||||
![]() Wat de gek er voor geeft, zijn er genoeg te vinden, niet extreem zeldzaam en speciaal.
|