![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens be-eindiging hobby te koop:
Polo 6n 1.6i Milestone. Bouwjaar 1996 km stand +/- 150.000 Jom sportstuur Embleemloze grille Hoofdsteunen achter Hella led achterlampen zwart Achterspoiler MS design Blauw metallic (zie je niet veel in NL org. kleur) Orginele NL auto Stuurbekrachtiging Porsche Carrera 4 velgen. 7,5 J voor 8J achter. Gemonteerd met H&R Spacers. Met zo goed als nieuw banden 195-40-16 Dunlop SP9000. EBC Grooved en Spotted remschijven EBC Greenstuff blokken Recent vervangen (preventief) wiellagers achter, remcilinders achter, remvoering achter, remtrommels achter. Klein beetje werk aan carosserie VRAAGPRIJS 5500 euro met velgen Arjan arjan@wesje.nl ![]() ![]() Last edited by polog40 : 13-11-2004 at 16:17. Reason: SLOTJE AUB |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Ff offtopic. Ik zou die prijs niet verlagen (mocht je dat na lang wachten van plan zijn). Die is echt niet verkeerd!
|
|
||||
|
||||
![]() Thanx ik kreeg vandaag deze mail dus begon al aan mezelf te twijfelen
![]() heb wel intresse,maar niet voor dat geld. wil zelf komen kijken voor E 4500. kom uit kaatsheuvel,dus kan zo langs komen voor een proefrit.mail of bel me maar 06******** |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() je verkoopt geen onderdelen apart?
|
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds te koop. Leuk bod mag ook
|
|
||||
|
||||
![]() Slotje graag verkocht