![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
Ik heb voor de golf 3 2.0 van allerlei airco onderdelen liggen: * de pomp, met de steun die ook de dynamo vasthoud, die je aan het blok schroeft. (50euro) * het complete front, dus het kunstof front, met de ventilator en de extra ventilator voor de airco, de waterkoeler en de airco condensor, met daaraan het droger potje, en de leiding naar het schutbord toe.( 100euro) * Het complete kachelhuis met het airco gedeelte erin, het bedieningspaneeltje eraan en het schakelaartje voor in het dashboard.en de extra draden voor in het dashboard.( 50euro) als je alles in 1 keer koopt kan het voor 200 euro weg, dan zit er ook de motorkabelboom bij.deze is ook van een 2.0. reactie graag via email of telefoon. brandts_igor@hotmail.com of, 0628960417, graag na 17uur bellen i.v.m. m'n werk. groetjes igor Last edited by red 1 : 16-09-2009 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() Past dit ook op een 1.6 of enkel op een 2.0 ?
En heb ik verder nog delen nodig om dit werkend in mijn 1.6 cabrio te monteren ? Groet, Marco |
|
|||
|
|||
![]() dit kun je allemaal wel werkend krijgen op een 1.6, alleen heb je dan we een dynamo van een 2.0 nodig en de kabelboom zou je aan moeten passen. ik zeg je er wel bij dat ik de kabelboom van een 2.0 heb maar deze is er rommelig uitgehaald, de isolatie tape is er al voor een groot deel af.dus het ziet er warrig uit, maar hij is wel kompleet.
|
|
|||
|
|||
![]() owja, de spullen komen van een duitse cabrio af die nog in duitsland op de sloop staat. sloperij de bettray in emmerich om precies te zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Nog even voor de duidelijkheid gaat het om airco of climatronic delen.
Je schrijft namelijk airco.... dus het zal wel airco zijn maar vraag het toch maar even ? |
|
|||
|
|||
![]() ja, het is een airco. GEEN automatische airco.
maar als je serieus interresse hebt dan moet je me maar gewoon mailen, dan bespreken we de rest wel eventueel. |
|
|||
|
|||
![]() nogsteeds te koop.
prijs is in overeg als alles in 1 keer word opgehaald. |
|
|||
|
|||
![]() spullen zijn verkocht. mag een slotje op.
|