![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tja, de kogel is door de kerk.
De Jetta wordt verkocht. Ik rij er ivm een bedrijfsauto veel te weinig mee en staat het hele jaar door buiten. Er komt uiteindelijk een Passat variant 3B(G) dus daar moeten ook centjes voor zijn.. ![]() Dus hierbij wat gegevens: Jetta 1 GL 1.5 JB automaat Bouwjaar: 1981 Km stand: 150.000 Apk t/m 24-04-2010 Pluspunten: Een jaar en +/- 2500 km terug "kleine" revisie gehad. - Nieuwe koppakking incl alle bijbehorende motorpakkingen en keerringen. - Kop laten vlakken, kleppen opnieuw laten inslijpen. - Nieuwe distributieriem incl spanrol + v snaar - Olie, oliefilter, luchtfilter, brandstoffilter, rotor, verdeelkap en bougies vervangen. - 2 "nieuwe" voorschermen. Zit een zgan Tec tuning schroefset onder. Op de foto nog ruim 5 cm schroefdraad over. Minpunten: - Lak is mat. Is door mij zelf gespoten. Ik vind zelf de matte look niet misstaan maar kan me voorstellen dat anderen het niks vinden. Dan zou ie dus helemaal overgespoten (of gerold) moeten worden. - Hier en daar lichte vliegroest. Onderkant deuren bijv. - Beetje roest bovenin rechter wielkast, vlakbij vulhals. Buitenkant niet aangetast !! Prijs zonder velgen: 1250 euro Voor meer informatie : 06 51643927 ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by bluebastard : 08-08-2009 at 22:28. |
|
|||
|
|||
![]() Sinds vandaag weer een vers jaar apk erop !!
Zonder een enkele aantekening.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij wat extra foto's, o.a. van deuk in het voorscherm en van het interieur.
![]() ![]() ![]() ![]() Dus mensen, kom met een mooi voorstel. Anders gaat ie uit de verkoop en hou ik 'm lekker voor erbij. (kost me uiteindelijk toch maar 80 euro per jaar) |
|
|||
|
|||
![]() is de auto er nog ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, die is er nog. Alleen de velgen zijn inmiddels verkocht. Ps Gaarne reacties per pb. Dit topic is al wat ouder en ik kijk er niet zo vaak in. |
|
|||
|
|||
![]() als hij er nu ook nog is heb ik zeer veel interesse pm me maar.
|
|
|||
|
|||
![]() Auto gaat nu weg voor een vaste lage prijs van 1250 euro.
Hij moet nu toch echt weg. Over de prijs kan niet meer onderhandelt worden. Anders gaat ie binnen korte tijd als rollende carosserie naar de sloop voor een slooppremie van 750 euro en wordt de rest als onderdelen verkocht. Het is helaas niet anders. Enig minpuntje: Zelf (stalen) wielen meenemen, auto staat nu op geleende velgen. |
|
|||
|
|||
![]() upje !!
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand interesse in deze oldtimer ??
Kom maar met een goed bod !! Geen inruil !! |
|
|||
|
|||
![]() Kom op mensen !!
1100 euro Zo meenemen !!! |
|
|||
|
|||
![]() en weer effe omhoog !!