![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop:
golf1 lx 1983. moter 1.1:heeft net grote beurt gehad!,veel dingen vernieuwd zoals, contact puntjes,bougies,rotor, klepjes gesteld.enz. moter loopt prima.km stand:165000 apk tot maart 2010. schroefset van supersport. auto is in een nette staat, heeft natuurlijk wel plekjes maar niks ernstig. hij heeft bij mij altijd binnen gestaan,wil hem weg doen omdat ik wat anders wil.(camaro of g60) prijs :2900 euro zonder de bbs prijs :3900 met de bbs voor info pb of je kan me bellen. tel:0650844264 verder is de auto zoals ie is. fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() intrieur:kan haast zeggen in nieuwstaat!!zit ook erg lekker ![]() ![]() ![]() als ik wat ben vergeten te melden, of wil je wat weten laat het even horen. Last edited by marcmk1 : 26-09-2009 at 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() prijsen aangepast..
wie haalt hem op! prijs :2900 euro zonder de bbs prijs :3900 met de bbs |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up,
ben zelf 3e eigenaar aantoonbaar,en heb hem van mijn buurjongen gekocht! 2 sleutels en ook nog het orginele sleurteltje van het dach zit erbij. |
|
||||
|
||||
![]() niemand een eerlijke,nette, betrouwbare golf1!!
![]() prijs is bespreekbaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Behoort een eventuele koop zonder schroefset maar met originele ophanging eronder ook tot de mogelijkheden en zo ja wat wordt de vraagprijs dan?
|
|
||||
|
||||
![]() up
marcel ik heb je een pb gestuurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeker een leuke auto, zoek ook zoiets . Alleen de prijs ligt boven mijn budget.
Succes met de verkoop. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is een vraagprijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit je om 5 uur met je goede wil te wachten op iemand die volgens hem heel erg serieus intresse had,komt ie niet op dagen
![]() ![]() maar goed bij deze weer een up |
|
||||
|
||||
![]() und wieder nach oben
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze kan op slot!is verkocht voor bijna de vraagprijs ![]() |