![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gezocht een dikke achterbumper voor Jetta MKII.
Kleur onbelangrijk als het zwarte gedeelte maar in goede staat is en er geen trekhaakgat in zit... Liefst omgeving Brabant of Limburg. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor mij het zelfde , maar dan in regio Noord ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dus bij deze :
Alles ten noorden van Utrecht voor Alberto, en ten zuiden voor mij LOL ... |
|
|||
|
|||
![]() Nog eens up.
Dus zonder trekhaakgat en met sleepoogkapje. |
|
|||
|
|||
![]() Upje voor de Jetta bumper.
|
|
|||
|
|||
![]() combinatie upje
|
|
|||
|
|||
![]() En nog een !
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb volgende week een jetta binnen , de achter bumper is in vrijwel perfecte staat ,proper en orgineel en zonder uitsparing voor trekhaak
compleet 50€ |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mischien dat mijn achterbumper binnenkort vrijkomt, de bumper is wel wat beschadigd op de hoeken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op de hoeken van het zwarte of het rode Jurgen ? |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds op zoek, beetje beschadigd mag wel maar dan niet voor 100 euro...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik dacht al . . . wat een bekende winterwielen . . . Foto is bij mij voor de deur genomen. Op de foto zie je een hoekje wat ingedeukt is, dit is nu niet meer zo . . . ![]() Het zwart is wel netjes en het is een origineel VW bumpertje. |
|
|||
|
|||
![]() Ook geen binnenbalk of zie ik dat verkeerd ?
Die heb ik juist wel nodig ivm trekhaak die weg moet... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zag je niet verkeerd . . . er zat geen binnenbalk toen in. Geen idee of ie er inmiddels wel bij is. Kan je anders de trekhaak er niet afslijpen ?! Of is de gehel binnenbalk anders van vorm ?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is toch net bij Limburg de grens over, of zit ik er helemaal naast? Ik haal Mechelen en Maasmechelen en Maaseik qua ligging altijd door elkaar. Hoe dan ook, als het een beetje bij me in de buurt ligt wil ik die wel ophalen en richting Venlo meenemen van de week. Is wat makkelijker voor onze laagvlieger. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mechelen is iets verder als jij denkt waarschijnlijk Chris...
Maar als je jezelf verveelt geen probleem hoor ![]() Tevens up, achterbumper met binnenbalk gezocht, kleine beschadiging geen bezwaar maar geen trekhaakgat ! |
|
|||
|
|||
![]() hey René ik kan wel even voor je op de lokale sloop kijken hier, kleur maakt niet uit zag ik, is een binnenbumper essentieel? of kan het ook zonder, maakt mij niet uit hoor, maar dan weet ik wat voor gereedschap ik mee moet nemen, laat maar even horen mag ook via PM, dan kijk ik van de week even wat het kost op de sloop, met de bon uiteraard
![]()
|
|||
|
|||
![]() dop 19 verleng stuk en ratel . en een ster schroevendraaier
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien voorzien, maar zoals we weten met marktplaats, wil ik het eerst allemaal nog even zien...
Overigens, Jan is de naam ![]() |