![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik ben opzoek naar een uitlaatspruitstuk van een 8v tdi met een vnt turbo. dit zijn de type's tdi van golf 3, 4 ,bora en passat tdi pomp verstuiver golf 4 ,bora en passat uitsluitend alleen een spruitstuk voor een vnt turbo en geen wastgate turbo. heeft u wat laat het me dan even weten
|
||||
|
||||
![]() Als ik het niet vergeet kijk ik morgen even.
|
|
||||
|
||||
![]() dat zou super zijn.
|
||||
|
||||
![]() Was van een 2l 16v,sorry.
|
|
||||
|
||||
![]() oke geeft niet.
heb er vandaag 1 opgepikt bij jelmer. even goed bedankt voor de moeite mtdi.
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 20-09-2009 at 10:27. |
|
||||
|
||||
![]() ik ben weer opzoek, heb er 1 van jelmer gekocht vorige week,en deze heb ik gelijk verbouwd, maar nu heeft jelmer er weer 1 nodig...
|
|||
|
|||
![]() frank,
ik heb mijn zaterdagavond evn nuttig gebruikt: http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=jelm%2A heb een rvs adapterplaat gemaakt dus me turbo zit er perfect op! |
|
||||
|
||||
![]() geregeld lees ik inmiddels..
dan mag het topic als nog dicht.