![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helaas te weinig denk ik als niet roker maar ok : per 1 januari is er eindelijk een wet die niet rokers beschermd
Alleen die getallen die nu door het nieuws vliegen .. Op deze URL worden er terecht wat kritische noten gekraakt LOL http://www.mediafact.nl/comments.php?id=2918_0_1_0_C |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde dat Theo van Gogh al een bekeuring voor roken in de trein had gekregen en die niet wou betalen omdat, volgens hem, iemand die rookt gemiddeld 15 jaar minder oud wordt dan iemand die niet rookt en dus minder geld kost als ze later oud zijn (bejaardentehuis, ouderenzorg, etc.) :?
Daar zit natuurlijk wel wat in ![]() Maar ik ben trouwens niet gestopt... ik ben ook nooit begonnen namelijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik had mij ook al verbaast over dat getal. Verder rook ik nog zelden (meestal als ik teveel heb gedronken) en voel ik me de volgende dag ook 3x zo klote.
Waar ik erg benieuwd naar ben, wie heeft er op zijn werk leuke verhalen over de rookvrije werkplek? Mijn collega's hadden de aankondigingen al veranderd in werkvrije rookplek. Ik werk bij een benzinepomp en daar mag je dus ook niet meer roken, dus even naar binnen lopen met een peukje is er niet meer bij.
|
||||
|
||||
![]() ben niet gestopt maar wel aan het minderen, wil namelijk als ze dalijk in feb 50 cent duurder worden eigenlijk wel stoppen
|
||||
|
||||
![]() Ben ook niet gestopt...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ga het weer eens proberen... en ja, ik weet nog hoe het vorig jaar in de Fabrique ging, maar ik heb deze keer geen nieuw pakje gekocht hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben gestopt met sigaretjesss en die streikers heb ik ook de deur uit geflikkert. (jointjes dus he)
![]() nu m,n vriendin nog overhalen dat ze stopt want anders als ik der kus proef ik het nog elke keer...... :o |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook niet gestopt, maar moet op mijn werk buiten gaan staan(ipv kantine). Dus op mijn werk rook ik al bijna niet meer. Misschien ga ik het wel proberen.....
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb nooit gerookt en ga het ook niet doen vind het echt smerig :oops: :oops: :oops:
Maar de gene die wel roken moeten ze lekker zelf weten en als ze het bij mij in de buurt doen heb ik geen last van hoef het alleen zelf niet ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb het geprobeerd
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nooit gerookt en zal ik nooit doen ook. Goed dat je in de trein niet meer mag roken. De rokerswagons zagen er altijd stukken smeriger uit dan de niet-rokerswagons en als het bij de rooklozen volzat kon je in de andere wagon meestomen, wlugh! Ik vind roken op zich niet erg, mag best in café; hoort erbij, maar zo'n wagon is net ff te klein voor zoveel rokers.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben ik het mee eens.. ik ging ook altijd bij de niet-rokers zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ben ik ook met je eens, ik zat ook altijd niet-roken..
|
|
||||
|
||||
![]() Ga het vanaf vandaag proberen. Heb alles weggegooid wat ik had. Inclusief mijn asbak in de auto.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik was de maandag voor oud en nieuw al gestopt, dat kwam meer omdat ik zo verschrikkelijk ziek was, en mijn keel roken niet eens kon verdragen.
Ik ben een hele week ziek geweest, en daarna heb ik niet meer gerookt.. Volhouden dus! Op het werk staan ze allemaal buiten te koukleumen, het lijkt nu wel of het een drugsverslaving is als je ze allemaal ziet staan voor de deur Maar ik zeg maar zo: laat die mensen toch gewoon roken, ze hebben er zelf voor gekozen, en mensen die last hebben van het roken, gaan wel ergens anders zitten.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah zet die maar voor de deur dan, lekker kou-kleumen... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ik doe ook een poging om te stoppen. Lukt geloof ik al wel aardig
|
||||
|
||||
![]() roken is voor homo's!
|
||||