![]() |
|
|||
|
|||
![]() Splinternieuw RVS uitlaat, zit nog in de verpakking van Bolku. Met RVS gebruikt spaghetti spruitstuk, samen 500euro. 400
Diverse interieur kapjes, ABC stylen, zwart. Alles voor 50euro. 40 Dashboard van een 3 gemaakt voor een 2. Compleet maar niet nieuw, 30euro. 20 Rode achterlichten (gespoten), 25euro. 20 Veerpootbrug achter 16v KR, 40euro. 30 Sparco 4punts gordels, setje voor 30euro. 20 Spiegels mk2, setjes voor 30euro. 20 Zonnekleppen, zwart, 15euro. 10 Bijna complete carr. mist bumpers, motorkap en interieur, een 86'er (wordt nog belasting vrij) Nu geschorst. Suicide deuren, dichte achterklep, Renault twingo blauw. 400euro. 250 Ben ongetwijfelt wat vergeten, even mailen bij interesse op robinpaap@quicknet.nl ook voor foto's. Last edited by RobinP : 20-10-2009 at 10:23. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() waar uit te halen eventueel???
|
|
|||
|
|||
![]() Ik ga er ff vanuit dat je wilt weten waar ik woon? Velsen Noord, NH.
|
|
|||
|
|||
![]() Prijzen aangepast. Tevens nog mfa hendels, teller en stuurtje... Ik zoek nog 5x100 wielen!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo Robin, Ben benieuwd of je ook een einddemper hebt ? Waar is het daschboard ingekort (links of rechts)? hoor het wel..... groetjes Thomas |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik, een enorm afzichtig ding, enorm groot... Dashboard moet ik checken, weet ik zo niet!
|
|
|||
|
|||
![]() De demper... zit overigens nog een hele uitlaat incl. spruitstuk aanvast. En heb een splinternieuwe te koop!
|
|
|||
|
|||
![]() fototje van die veerpootbrug achter? monteer je deze aan de carrosserie of op de veerpoten?! Eventueel merk? heb interesse! Pbtje wellicht?
|