![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en ken nog niemand, maar ben op zoek naar een aandrijsaf van mijn Polo TDI uit 2000 aan de rechter (bijrijders)kant. Er zit een apparte flens op aan de bakzijde ipv een homokeneed. Heeft iemand er een liggen, of weten jullie waar ik zoeken moet? Ik heb al best een hoop slopen gesproken, maar daar liggen ze ook niet... Bedankt alvast! gr Timo WH |
|
|||
|
|||
![]() bel eens vas demontage op die doet alleen VW seat Audi
was er laatst en die had nog een hoop polos staan. nummer is 030 228 38 68
|
||||
|
||||
![]() kijk eens in het sloperijen topic en neem eens contact op met de sloperijen die je nog niet gehad hebt of plaats een zoekertje
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de tip, maar zelfs hij had hem niet! Maar ik zal hem nog eens bellen, misschien heeft hij nieuwe binnen...
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=sloperijen
schaap-bron( 0513-633701)al gebeld en ronald morien(058 250 1444)? denk dat een van die twee hem zeker heeft liggen
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn redelijk zeldzaam die 1.4TDI.
Ik zal jouw kansen vergroten. Hij zit ook op de Lupo en Arosa met de 1.4TDI 3-cilinder motor. Johan van Vught had alle onderdelen liggen, maar heeft uiteindelijk zelf assen op maat gemaakt. Misschien heeft hij ze nog wel liggen van de 3-cilinder. (VVT) Zou ik trouwens binnenkort contact met je op mogen nemen om een paar foto's van de motorruimte (specifiek motorsteunen) te mogen maken in verband met het inbouwen van TDI bak in mijn polo.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
meestal heeft hij ze wel liggen. met een week nog maar eens proberen, hij krijgt om de dag nieuwe autos binnen namelijk
|
||||
|
||||
![]() http://www.autorecycler.nl/ die doen ook veel met vw's
Spreken gewoon nederlands maar zitten vanwege de regelgeving net ff over de grens ![]()