![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft er al iemand ervaring met de mega (goed)kope schroefsets van Sjaaks autoservice uit Lunteren
Het zijn die zwarte met orange veren. Zoek voor mn broertje een setje op zn net aangeschafte MK II 1.3L Graag wat info ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 3/4 van alle topics in dit forum gaan hier over.
|
||||
|
||||
![]() En er is ook al een topic specifiek over Sjaak z'n schroefsets.
|
|
|||
|
|||
![]() Precies ja, gewoon ekkes zuuke !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben ik niet met je eens ![]() 2/5 gaat over tikkende kleppen 2/7 over startproblemen/moeilijk lopen 1/4 show your ride/project (ik zet 'm natuurlijk in "stel je voor" en krijg niet zoveel reacties ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jongens wat zijn we behulpzaam
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je er echt niet meer uitkomt kun je altijd nog naar de slijptol grijpen, anders doen we dat de 17e even ![]() PS: Ik zou voor een SKG schroefset gaan als het laag en niet te duur moet worden.
|
||||
|
||||
![]() Ik mag toch hopen dat dit ergens in Polen is gedaan, ik ben er bang voor.
|
|||
|
|||
![]() Hulpveer zit er niet tussen.
En gezien de roestvorming in de sleuven rijdt de persoon in kwestie er al een tijdje zo mee rond.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() (deze post valt dus onder die andere 6.43%, ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je blieft, het sjaken topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=sjaak
|
|||
|
|||
![]() Jongens ik had min of meer mn huiswerk gedaan
![]() ![]() En wat dan uiteraard zijn gevoel daarbij is . |
|
|||
|
|||
![]() aleen al om het goedkope lul verhaal om die schroefsets heen, zou ik nooit wat bij hem kopen..
|
||||
|
||||
![]() Ik snap de vraag van Tim wel, en hier ben ik ook wel benieuwd naar. Het zijn goedkope setjes en je kunt er niet al te veel van verwachten. De wegligging kun je niet vergelijken met een KW enz. die sets kosten ook meer dan 700 euro.
Zelf ben ik ook wel benieuwd of er mensen zijn die al een paar 10000den km mee gereden hebben. |
|
||||
|
||||
![]() iemand die zo. schrijft , vertrouw IK SOWIESO. al niet.
Dan liever SKG voor die paar tientjes meer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey nico gewoon ff bij skg bestellen !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ik heb zown sjaaks schroefset nu onder mn mk3 cabrio zitten.( pas een dikke week wel eens waar). ik moet jullie allen die gal over deze man spugen zeggen, dat het me 100procent meevalt. het rijd gewoon lekker, daar bedoel ik persoonlijk mee: lekker sportief maar niet super stug. dus echt geen opgewaardeerde stijgerpijp o.i.d. als ik het vergelijk met mn mk1, daar zit v-maxx onder, die is wel weer iets stugger. kan natuurlijk ook zijn omdat mn mk1 veel minder weegt. mja.
nu moet ik jullie dan wel bekennen dat ik er nu net pas een paar 100km mee heb gereden, maargoed. dit is mijn mening over het product tot nu toe. owja, de mp advertentie slaat nergens op, maar daar moet je niet op blindstaren, ga gewwon eens bi die kerel langs en maak een praatje dan leer je mensen veel beter kennen! NEE, ik ben geen vriend van deze man, dit wat ik hier nu hier neerzet zijn gewoon mijn persoonlijke ervaringen met mens en product gr igor |