![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Ilja en woon in een pittoresk boerendorpje in Noord-Brabant waar als je als vreemdeling nog weggejaagd wordt met rieken en fakkels door de dorpsbewoners ![]() Fijn en rustig wonen samen met mijn vriendin en 2 kids van 2,5 en 3 maanden. Van beroep ben ik heftruckchauffeur in de farmaceutische zuivelindustrie en ben in het bezit van een Passat V6 2.5 TDI 110 kw met 2 ton op de teller. Deze heb ik onlangs opgehaald bij de garage en dit was er mee aan de hand: Helaas heb ik net een Passat met een motorcode AFN en dat betekent dus slechte nokkenassen/slepers. Deze zijn vervangen en tevens ook de klepstoters. Ook meegenomen de distributieriem,spanrollen etc. dus de hele mikmak. Overigens ook de EGR laten afdoppen en pomptiming,verstuivers laten controleren. Al met al € 2600 euro kwijt ![]() Naar het chip-oord geweest bij JD voor een krachtkuur welke nu 180pk is. Ondertussen ben ik nog steeds op zoek naar passende velgen en de Koni streetkit is al besteld om deze te 4 cm te verlagen. Dus als iemand weet welke velgen onder deze Passat passen hoor ik het graag want de keus is enorm en wil eigenlijk niet met de meute mee om het maar zo uit te drukken. Hier de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Geheel offtopic dit was mijn vorige auto: Jeep Wagoneer uit 1970 met een nieuwe 427 ci V8 met 280HP en een koppel van 690nm en ook op gas! ![]() ![]() ![]() Dus qua cilinders ben ik er 2 op achteruit gegaan maar mijn Passat is heel erg betrouwbaar en ik zou er nooit meer een Jeep ervoor willen inruilen (denk ik) Ik hoop veel wetenswaardigheden hier over VW tegen te komen met name de Passat 3BG en ik heb het een en ander al gelezen en mooie foto's gezien. Ik heb een garage met smeerput aan mijn huis dus ik kan zelf redelijk veel onderhoud plegen. Smeerlap (Is niet per definitie een vies woord als je de werkelijke betekenis ervan weet) |
|
|||
|
|||
![]() welkom hier
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum.
Welke velgen vind jij mooi voor onder je passat dat is het belangrijkste lijkt mij.
|
||||
|
||||
![]() welkom.
|
|||
|
|||
![]() Welkom, Poetsdoek!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, je gaat er wel op achteruit met die nieuwe wagen ?
Op cilinders achteruit maar qua verbuik ook achteruit en op geluid achteruit..erg zo een nieuwe auto ![]() Qua velgen zou ik gewoon even het forum doorbladeren ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom, die wielen die er nu onder zitten zijn ook wel lekker eigenlijk! vooral met een beetje verlaging
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Uit cuijk of omstreken zo te zien ![]() Dan zal je wel bij nutricia oid aan de overzijde werken zo te horen ![]() Kijken of ik je een keer kan spotten ![]() Veel plezier hier! Greez peter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sterker nog, ik woon dichter bij je in de buurt ![]() Ik ben alleen naar Cuijk gegaan om dat op dat moment voor mij persoonlijk een mooie locatie was! Wie weet treffen we mekaar idd... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wielen zijn verkocht aan iemand van het VW Passatforum! Waren de R36 velgen! Ik vond ze iets te gewoontjes en de verlaging zit er aan te komen. Heb al contact gehad met SKG in Lichtenvoorde voor een Koni street- of sportkit maar die hebben pas tijd (monteren,uitlijnen en balanceren) 23 augustus ![]() Wil het dus laten doen jah ipv van te Hubofielen! |
|
||||
|
||||
![]() Ah ... oeffelt -beugen e.d. idd daar wordt je nog met de riek verdreven
![]() we hebben de keuze uit 3 auto's dus spotten is vrij lastig..of juist makkelijk ![]() |