![]() |
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT
Goede dag, Bij deze me opel staal in de bingo. Wegens tijd gebrek en al 4 setjes wielen voor me golf deze te koop. Ze zijn nog helemaal standaard. Dus 15inch en 6j breed et49 steek van 4 maal 100. Mijn bedoeling was deze te laten verbreden. Geen beschadingingen, geen tot bijna geen roest. Ideaal nu in de wintertijd om ze te laten verbreden of zo op te gaan rijden. Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, maar zat zelf aan 75-80 euro te denken Dus laat maar horen, anders blijven ze liggen tot ik wel tijd heb. Af te halen omgeving Doetinchem ![]() ![]() ![]() Bjorn Last edited by bjuriaan : 25-01-2010 at 20:14. Reason: VERKOCHT |
|
||||
|
||||
![]() Naafgat voor vw?!
En waar af te halen of doe je aan verzenden?!
|
||||
|
||||
![]() Ad aangepast, af te halen omgeving Doetinchem
Nee orrigineel opel staal dus naafgat zelf ff aanpassen met zo'n schuur rol op je boormachine Opsturen doe ik liever niet (is wel wat te regelen denk ik), zijn ook af te halen in Arnhem of Duiven... Me baas haar familie woont in Heerlen geloof ik, dus misschien is daar ook wel iets mee te regelen. Maar daar durf ik niks zeker over te zeggen. Last edited by bjuriaan : 16-01-2010 at 16:05. |
|
||||
|
||||
![]() ff omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() past dit zonder aanlopen op een golf 1?
|
|
||||
|
||||
![]() Geen idee was wel mijn bedoeling om onder de mk1 te leggen...Heb de velg wel tegen de achteras aan gehouden en daar was nog ruimte genoeg...
|
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd
|
|
||||
|
||||
![]() en Verkocht