![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop :
VW T3 CAMPER met Westfalia hefdak bwjr = 1985 motor = 1,6 Turbo Diesel (type :JX - origineel) versnellingsbak = 5 bak (origineel) km stand = 133.000km met Belgische papieren , gekeurd als CAMPER trekhaak Deze auto was oorspronkelijk een Transporter , maar werd enige jaren geleden omgebouwd met een origineel WESTFALIA hefdak (papieren ombouw zijn erbij) , en werd dan goedgekeurd als camper Er is een bed voorzien achteraan , en er is een kastje ingebouwd (zelfbouw) . Een bijna nieuwe "kookplaat" ( kookpitten op gas , en vaatbakje met kraantje) word erbij geleverd , maar moet nog in het kastje ingebouwd worden . Mechanisch in goede staat , start meteen , en draait heel goed. Rijd goed . Banden in goede staat (nog 60-70% profiel) Schokdempers , remmen , uitlaat :alles in goede staat. Busje krijgt nog een onderhoud (met oliewissel en alle filters) bij verkoop. Carrosserie is in goede staat , maar hier en daar wat oppervlakkige roest (GEEN GATEN) , en onderaan (chassis) staat hij in zeer goede staat , nergens roest te bekennen ! Hard plaatwerk ! Ideale basis om een goede camper van te maken , en voordelig te rijden . Indien nodig , kan de T3 thuis geleverd worden . Vraagprijs : 2100eur (of doe me een goed bod) gsm- foto = (betere foto's volgen nog) ![]() contact via pm of e-mail (voor meer info of tel.nummer)
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 Last edited by Demolitionman : 24-05-2010 at 08:52. |
|
|||
|
|||
![]() o ja , nieuwe batterij zat er ook nog in
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() doe een (aanvaardbaar) bod ![]()
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
![]() 1500
|
|
|||
|
|||
![]() je hebt PM
|
|||
|
|||
![]() verkocht
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik bied genoeg om hem te kopen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()