![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga me deze week nog een fk schroefset bestellen voor mijn vw derby maar zit met het volgende probleem,je hebt blijkbar 2 verschillende 1 met kleine veerpoot en 1 met grote veerpoot,welke moet ik nu nemen?:s
Last edited by oldrider : 19-12-2009 at 11:40. |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 14:25. |
|
|||
|
|||
![]() Idd vanaf 1986 zijn de fusees breder geworden, met als gevolg dat de dunne niet passen!!!!
Dus je moet gewoon naar het bouwjaar van je polo kijken en je weet welke set je nodig hebt! |
|
|||
|
|||
![]() .
|
|||
|
|||
![]() waarschijnlijk ben je de zoveelste blije rakker die vindt/denkt
dat een Polo 2 classic of sedan uitgescholden moet worden voor Derby....... mijn excuses daarvoor dan ;-) Mijn schokdempers moeten niet ingeleverd worden omdat je hele schroefset van fk highsport kan kopen zo ;-) mvg |
|
||||
|
||||
![]() Je moet de nieuwe variant hebben, passen ook nieuwere remmen op, de oude poten hebben ook een andere offset van de remschijven.. En indd een dunnere fuseepin..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat bedoel je daar mee?kan niet echt volgen :-) En wat bedoel je met de nieuwe variant?;-) |
|
|||
|
|||
![]() .
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gewoon vragen voor de g40 variant, zit je altijd goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ds komt erop neer dat ik degene met grote wiellagerdoorsnede moet hebben ;-) Had al eens iets gevonden dat het sinds aug '78 veranderd zou zijn maar was geen 100% zeker ;-) al merci ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wiellagers zijn allemaal gelijk, snap even niet hoe je bij wiellagers komt, dat werd toch door niemand genoemd?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bij het opzoeken naar de schroefset voor derby 1F kwam ik op carfantasy.nl en daar had je telkens 2 verschillen en die waren kleine en grote wiellagerdoorsneden :-) |
|
|||
|
|||
![]() .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok dat weet ik dan ook weeral ![]() |