![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een g60 kop liggen deze is gereviseerd en heeft daarna niet meer gelopen. wat is er aan gedaan
4 nieuwe uitlaat geleiders 8 nieuwe klepsteelrubbers cilinderkop is gevlakt kleppen en zittingen gefreesd kortom eigenlijk een nieuwe prijs met inruil oude kop 225e |
|
|||
|
|||
![]() hup!!
|
|
|||
|
|||
![]() en up!!
|
|
|||
|
|||
![]() zit hier dan niemand meer in de g60,s ???????
iedereen tegenwoordig zoon schrale sfeer losse 20vt???????
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga is na hoevaak het voorkomt dat een cilinderkop van de motor af gaat... meestal alleen wanneer de koppakking lek is, dus dat je een kop niet verkoopt in een week lijkt me ook wel logisch. ding moet je gewoon te koop zetten en op zolder leggen binnen een jaar komt er vanzelf wel iemand.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ach ja hij kost me nou toch niks dus ik zie het wel hoor als ik er nie vanaf kom kan ik hem mischien zelf nog eens gebruiken |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan ik hem mischien zelf nog eens gebruiken ![]() ![]() lul niet jij heb een mooie crossflow kop allemaal verkoop praatjes ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
graag on topic blijven in mijn serieuze verkoop topic anders dien ik een klacht in!!! ![]() |