![]() |
|
||||
|
||||
![]() Olaa, ik heb onlangs een knap setje ats classics velgen gevonden op het web maar
nu ben ik niet zo bekent met de maten de velgen maat die ik nu heb is, 6Jx13h2-b ET-13 en de maat van de Ats classics zijn , teminste dit stond bij de adv, 13 duim ,6j breed,Et-30 ,steek 4x100 heeft iemand mischien enig idee of dit onder mijn polo zou passen thanx ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De breedte en hoogte zal geen probleem zijn, het enige wat ik niet zeker weet is de et waarde
|
||||
|
||||
![]() mooie avatar heb je
![]() ![]() Als ET30 is past t maar je typt -30 ![]() Heb zelf zonder de wielkasten te rollen oid ET20 onder de steilheck gehad en ET13 met wat rolwerk ![]() Last edited by Der Ghopmeister : 09-12-2009 at 19:14. |
|
||||
|
||||
![]() haha ja dank je oke bedankt ja zo stond het op me velg heb nu zelf et 13 ook met rolwerk maar thanx
|
|
||||
|
||||
![]() als het ET 30 is, geen probleem. Want dan liggen die ATS-en verder Ã*n de wielkast dan de BBS-en met ET 13.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |