![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mensen.
Het is lang geleden dat ik hier een auto van mezelf gepost heb. Dit omdat ik veel voor andere mensen aan het werk ben geweest het afgelopen jaar en omdat ik daarom niet zo`n bijzondere auto heb gehad. ![]() Ik heb dus een jaar in een polotje 2f gereden die me eigenlijk overal bracht wat ik hem vroeg. nu de apk er aan kwam mankeerde er wel het een en ander aan maar toch maar besloten alles te maken. ![]() ![]() Afgelopen zondag kwam ik alleen wat anders tegen, even mailen, even bellen, gauw kijken, niet te lang denken, en kopen...................... en zo heb ik weer een polotje 1f erbij . Het maken van de polo 2f gaat dus niet door en hij zal dus gesloopt gaan worden want ik ga mijn tijd en kunsten in dit autotje stoppen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De foto`s zijn helaas niet zo duidelijk omdat de ruimte erg klein was om een mooi plaatje te schieten. Zaterdag de auto ophalen en dan dus betere plaatjes. Gr
|
||||
|
||||
![]() Leuke polo, ik heb stiekem altijd een zwak gehad voor de 1F-jes.
Keep us posted ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja je ziet ze niet zo gek veel he.
Als er 5 op een meeting staan is het veel denk ik. Maar hoe het is gekomen weet ik niet maar ik hou zowiezo ook wel van de polotjes 1(f) , derby`s en audi 50`s vandaar dat er de laatste jaren ook al een paar van deze modellen in mijn schuur voorbij zijn gekomen.
|
||||
|
||||
![]() Oogt op zich best netjes, is er nog veel werk aan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja hij is ook wel redelijk ja. Alleen het linker achterscherm zit niet netjes in de lak, rechter voorscherm is wat slechter en hier en daar wat deukjes en krasjes. De auto is altijd van een oudere vrouw geweest uit 1951 (staat op de papieren) alleen deze vrouw heeft het laatste half jaar dr zoon er in laten rijden die er niet zo zuinig op is geweest helaas. Maargoed we maken er wel weer wat van.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn dat jij hem hebt dan! |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, maar de 50 dan???
![]() maar als ik het dus goed begrijp, strakmaken, spuiten zwarte audi a3 wielen er onder en dagenlijks cruisen?! ![]() succes weer in iedergeval ![]() groet frank
|
||||
|
||||
![]() De Audi 50 ben ik ook weer aan begonnen
![]() Staat op polo86c.nl. Of de a3 wielen hier onder staan weet ik niet. ze zullen er vast wel even onder gaan ja maar ben bang dat het er niet uit ziet. Ik ga hier wel dagelijks in rijden ja dus tussen het rijden door maak ik hem en dan rij ik maar af en toe met wat grondlak op de auto rond. Uiteindelijk zal hij wel overgespoten worden. Gr
|
||||
|
||||
![]() leuk projectje weer
![]() bij jou iig in goede handen....
|
||||
|
||||
![]() leuk ding arno
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Suc6 ..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er zo op de foto's goed uit !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() wat een rot ding
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal mn moeder vertellen dat haar bouwjaar tegenwoordig als "oudere vrouw" te boek staat.... kijken of ik nog levend weg kom daar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() eerst 5 op een meeting straks 7 ik zal m in de gaten houden heb je al een kleur in gedachte? Ik hou de mijne wit gr andy
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als de auto gespoten word, wat waarschijnlijk wel gebeurd dan blijft hij wel de originele kleur ja. Even nog een paar plaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De velgen gaan er waarschijnlijk weer onderuit want het staat hem niet echt maar het rijd even lekkerder dan de originele wieltjes ![]() Gr
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit. Wordt vast iets moois. En de motor? Ik heb voor de mijne een 1.3mpi gekocht k zag er pas één op inj. Motorcarbs. Best leuk. Ik blijf m volgen je topic kijken wat t wordt gr andy
|
||||
|
||||
![]() Het motortje loopt perfect. Alleen het is wel een 1100tje met 4 bak dus het is niet zo dat ik met 160 over de wegen knal.
Wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet. Misschien laat ik het zo misschien ook niet. Ik heb wel nog een polo 2f staan voor de sloop met 1300.
|
||||
|
||||
![]() Het nieuwe schermpje staat spuitklaar. Hij is wel een kilo of 2 zwaarder
![]() Het scherm dus eerst geschuurd en daarna in de washprimer en in de grondlak. Daarna alle holle ruimtes gekit + de binne kant/boven kant gekit. De holle ruimte langs de koplampen ook gekit................... tja alles waar de roest meestal zit is afgedicht. Daarna nog helemaal in de bodyshoots. Dus als je er op klopt klinkt hij massief en hij weegt vast iets meer maar het gaat er om dat het vocht geen roest kan veroorzaken ![]() ![]() binnekant ![]() Verder wat deukjes gerestyled... allemaal niet op de foto zien behalve deze wat grotere. Hij is niet helemaal strak geworden omdat hij gewoon te groot was maar met een beetje uitvlakken en grondlak moet hij strak te krijgen zijn, plamuur is dus niet nodig hoop ik. Voor: ![]() Na: ![]()