![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn weitec Hicon GT schroefkit mag weg van mijn golf 1 gti
kunt ge echt in de grond schroeven!!! gaat serieus laag (moet wel eerlijk toegeven dat ze beenhard is, ligt veel harder als een Vmaxx onder golf 1) ik heb ze 2de hands gekocht en had toen +/- 2000km gereden (onder golf 1 met O-plaat) schroeven draaien perfect met de hand 1 veerpoot wil ik er spiksplinternieuw bijdoen omdat 1 demper kapot is 3 andere zijn ook nog als nieuw ==> compleet en perfect kit dus ==> prijs bedraagt dan 450 euro als je het set zo koopt zoals het op onderstaande foto is afgebeeld (zonder de nieuwe veerpoot), dan moet ik er 250 euro voor hebben goca attest voor de keuring is erbij (plaatsingsattest die je zelf te bekomen door degene die ze voor je plaatst) PS: goca attest is enkel nodig voor de Belgen ![]() Last edited by golf16v : 16-08-2009 at 18:56. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je foto's en past dit onder ook onder een VW Cabrio van 1984???
|
|
||||
|
||||
![]() foto van voor dat ze onder de wagen stak:
koop je het set zoals hierboven (zonder nieuwe veerpoot bij): 250 euro als ik er 1 nieuwe veerpoot moet bij doen, komt de set op 450 euro ik heb de set gekocht in vertrouwen , maar toen ik thuiskwam en ze eventjes uit mekaar had gehaald , heb ik gemerkt dat 1 demper stuk is vooraan heb de set nu onder de wagen zitten , en dan merk je geen verschil tussen links en rechts als je er op drukt maar als hij op schokdempertestbank zou staan vrees ik ervoor |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() af te halen in?
Gr
|
||||
|
||||
![]() tegen Maastricht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaat wel passen alleen weet niet hoe het zit met de werking van de vering/demping aangezien een cabrio vooral achter een stukje zwaarder is...
|
||||
|
||||
![]() heb net even opgezocht en het schroefset is voor volgende types staat erop:
Golf I, Cabriolet, Jetta I Typ 17,17CK, 155 |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up!
250 euro voor de kit zoals op de foto als ik der 1 nieuwe veerpoot moet bij doen (voor de demper die stuk is), komt de set op 450 euro |
|
||||
|
||||
![]() up
|