![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo hierbij bied ik mijn golf3 tdi aan met oa
electrice ramen en spiegels recaro int zwart en niet kapot verlaagd met veren en schokbrekers dtm eindemper golf4 hella koplampen 17 inch rs4 wielen oud model de golf is mistic bleu pas is de koppeling nog vervangen en apk gekeurd auto heeft 275000 km gelopen min puntje kleine schade op de voorbumper en wat kleine dingetjes maar niks geks voor een auto van 97 voor de geintreseerde kan ik foto s maken de auto ligt al de hele dag onder een wit pak sneeuw de prijs is 2250e voor vragen pb gerust gr ronnie Last edited by ronnieabf : 14-01-2010 at 22:26. Reason: foto toegevoegd |
|
|||
|
|||
![]() als iemand intresse heeft kan ik wel wat vaart maken met de foto s
![]() Last edited by ronnieabf : 14-01-2010 at 22:21. |
|
|||
|
|||
![]() up!!
|
|
|||
|
|||
![]() Wat is het gebruik van de auto ongeveer? En ook te koop zonder deze velgen? Zo ja, wat is dan de prijs?
|
|
|||
|
|||
![]() foto toegevoegd niet de mooiste maar ja tis nog geen weer om de auto te wassen!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() weekend upje!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha dank je siep weet je toevallig niemand???? hij heeft pas de oversteek nog gemaakt naar friesland!!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hee ron zet hem effe op marokanenplaats is ie zo weg ![]() en zet er effe bij inruil mogelijk een setje 17ers bbs rs moet hebben en schroefset ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() ja ik denk probeer het eerst hier ff maar hij gaat deze week marktplaats op en dan zijn we wel idd prijs is bespreek baar en inruil mogelijk!!!
|
|
|||
|
|||
![]() skupje!!
|
|
|||
|
|||
![]() en hup er mag geboden worden!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() vanaf morgen op marktplaats!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() verkocht topic mag dicht!!!!