![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/248322558
ook een auto die ik al zeer lang op MP zie staan, een super auto op de foto's, wie heeft deze auto wel eens in real gezien net als mijn andere post staat ook deze wel erg ver om "even" heen te kachelen vanuit Arnhem hoor graag, Huibert
|
||||
|
||||
![]() Hij staat al best een tijdje op MP. Ziet er op de foto's netjes uit. Alleen gek dat hij hem niet kwijt word. Meestal is er dan toch iets mis, of hij wil de hoofdprijs er voor vangen..
|
|
||||
|
||||
![]() Als je info over de auto wilt hebben kun je me effe PB-en. Na 't weekend zit ik weer in Maastricht, dus kan wel effe voor je langsgaan en wat plaatjes schieten, schade en roest zoeken, etc.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey tof van je! Ben er nog niet uit of ik me nog enthousiaster wil maken ![]() ![]() Waarom ik het ook vraag is omdat ik me verbaas dat deze al zolang te koop staat. Als ik de cabrio verkocht zou hebben eind vorig jaar had ik me best kunnen voorstellen dat deze zijn plaats had ingenomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() heeft deze auto wel de echte details van een 75er trouwens?
kan zo snel geen sleepoog ontdekken, zie wel de tietenteller. Verder is er natuurlijk behoorlijk verbouwd aan interieur. Wie ziet specifieke zaken aan de buitenkant?
|
||||
|
||||
![]() Link werkt niet meer
![]() Adv. weg denk ik.......
|
||||
|
||||
![]() damn dat was een mooie auto!