Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 13-02-2010, 23:49
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default Wat voor carb's 16v??

Hey,

Volgend winter komt er een swap voor mijn Cabby 1 cabrio.

Een 16v kr op carb's zat aan een setje van een Suzuki gsxr 1100w 40mm.

Gaat dit goedkomen?

Iemand nog tips waar ik om moet denken?

Greetz,
Reply With Quote
  #2  
Old 14-02-2010, 14:43
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 969
Default

ja, heb ik ook.
Reply With Quote
  #3  
Old 14-02-2010, 15:11
GOLFMEISTER's Avatar
GOLFMEISTER GOLFMEISTER is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 391
Default

van een R1 2001 gaat ook, daar zit als het goed is maar een gaskabel aan ipv twee.

je moet er voor zorgen dat je een vacuum aansluiting op alle 4 de inlaatbuizen maakt.
Reply With Quote
  #4  
Old 14-02-2010, 17:18
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default

Quote:
Originally Posted by riendert
ja, heb ik ook.


Ok, en hoe loopt dat?

Afstelwerk makkelijk?
Reply With Quote
  #5  
Old 14-02-2010, 17:19
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default

Quote:
Originally Posted by GOLFMEISTER
van een R1 2001 gaat ook, daar zit als het goed is maar een gaskabel aan ipv twee.

je moet er voor zorgen dat je een vacuum aansluiting op alle 4 de inlaatbuizen maakt.


Voor het synchroom afstellen bedoel je?

Wat ist beste boven toch?
Reply With Quote
  #6  
Old 14-02-2010, 17:34
smotz's Avatar
smotz smotz is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 853
Default

Reply With Quote
  #7  
Old 14-02-2010, 18:39
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default

Geen interesse wil 4 carbs naast mekaar vink mooier lijken
Reply With Quote
  #8  
Old 14-02-2010, 19:02
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 969
Default

Quote:
Originally Posted by TCD
Ok, en hoe loopt dat?

Afstelwerk makkelijk?


Sroeier bezetting staat nu tegen de 200, verder is het gewoon proberen met de afstelling. En uiteraard synchroon stellen.
Reply With Quote
  #9  
Old 14-02-2010, 19:11
ferryfast's Avatar
ferryfast ferryfast is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 187
Default

Quote:
Originally Posted by riendert
Sroeier bezetting staat nu tegen de 200, verder is het gewoon proberen met de afstelling. En uiteraard synchroon stellen.


Okeej, maar kun je wat meer vertellen over hoe je alles gedaan hebt???

Vooral je benzine set up??
Ik heb nl dezelfde carbs als topicstarter liggen en ben nu bezig met aangepast spruitstuk.
Waar ik moeite mee heb is uitvinden wat de beste benzine toevoer setup is??

originele opvoerpomp in tank> red top brandstofpomp > benzinedrukregelaar> benzinedruk meter> carbs??

of is het beter met een retourleiding te werken??

groeten Ferry
Reply With Quote
  #10  
Old 14-02-2010, 20:23
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default

Quote:
Originally Posted by riendert
Sroeier bezetting staat nu tegen de 200, verder is het gewoon proberen met de afstelling. En uiteraard synchroon stellen.



Ok, heb je misschien een foto van jouw inlaat?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum