![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Volgend winter komt er een swap voor mijn Cabby 1 cabrio. Een 16v kr op carb's zat aan een setje van een Suzuki gsxr 1100w 40mm. Gaat dit goedkomen? Iemand nog tips waar ik om moet denken? Greetz, |
#2
|
||||
|
||||
![]() ja, heb ik ook.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() van een R1 2001 gaat ook, daar zit als het goed is maar een gaskabel aan ipv twee.
je moet er voor zorgen dat je een vacuum aansluiting op alle 4 de inlaatbuizen maakt. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok, en hoe loopt dat? Afstelwerk makkelijk? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor het synchroom afstellen bedoel je? Wat ist beste boven toch? |
#6
|
||||
|
||||
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Geen interesse wil 4 carbs naast mekaar vink mooier lijken
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sroeier bezetting staat nu tegen de 200, verder is het gewoon proberen met de afstelling. En uiteraard synchroon stellen. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okeej, maar kun je wat meer vertellen over hoe je alles gedaan hebt??? Vooral je benzine set up?? Ik heb nl dezelfde carbs als topicstarter liggen en ben nu bezig met aangepast spruitstuk. Waar ik moeite mee heb is uitvinden wat de beste benzine toevoer setup is?? originele opvoerpomp in tank> red top brandstofpomp > benzinedrukregelaar> benzinedruk meter> carbs?? of is het beter met een retourleiding te werken?? groeten Ferry |
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok, heb je misschien een foto van jouw inlaat? |