Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 26-03-2010, 15:53
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Default MP3 disk probleem CDX-S22

Beste lui,

Ik heb een ander radiootje geritseld via een maatje van me. Een Sony CDX-S22. Stelt niet zo heel veel voor maar is gewoon een prima ding, deze kan ook de sub wat beter aansturen dan mijn vorige radio. Kortom: makkelijker instellen en meer herrie.

Nu ben ik altijd een groot fan geweest van cd's. Ik luister zo goed als nooit naar de radio en alles wat los en vast zit brand ik op een cd voor in de auto. Voorheen gingen die in de wisselaar maar deze radio kan die niet meer aansturen maar deze kan wel weer MP3 cd's afspelen.

Ik ben dus een test MP3 cd gaan maken van een collectie van Dave Pearce. Totaal 3 cd's. Met mapnamen CD1, CD2 en CD3. Die heb ik op een cd gebrand, de auto in met dat ding..... werkte niet.

Ik opnieuw geprobeerd maar dan alleen de inhoud van de mappen erop gezet. Vreemd genoeg werkt dat wel gewoon goed. Nadeel is dus dat de volgorde niet meer klopt. Nu zitten er namelijk 3 cd's op 1 cd. De afspeelvolgorde is nu dus 1, 1, 1, 2, 2, 2, 3, 3, 3, etc.

Ik weer achter de PC. Nogmaals geprobeerd zoals ik de eerste cd gemaakt had, weer netjes in mappen. Ik denk wellicht is er toch iets niet goed gegaan. Weer de auto in met die cd maar weer geen succes.

Nu is mijn vraag, doe ik nou iets fout? Kan deze radio niet met aparte mappen omgaan?

Het gekke is dat je de cd ook hoort "slippen" als het ware als die het niet doet. Terwijl de cd's die het wel doen geen slippend geluid maken. Slijtage zal het nog niet zijn want de radio is pas een paar maanden gebruikt hiervoor.

Iemand opmerkingen, ideeën en/of suggesties?
Old 26-03-2010, 17:04
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore

Ik denk inderdaad dat de radio niet met mappen om kan gaan, over die volgorde weet ik niet hoe het zit. misschien dat je brandprogramma de nummers automatisch op alfabetische volgorde zet en alles daardoor in de war raakt..
Old 26-03-2010, 17:39
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Ja, of het brandprogramma zet ze op volgorde of de radio speelt ze op volgorde af. Ik kan natuurlijk even kijken wat er gebeurd als ik ze nummer van 1 t/m 60.

Toch zou het leuker zijn als die op een of andere manier gewoon met die mappen om kan gaan. Als ik een MP3 cd pak zonder die mappen dan geeft die ook "ROOT" aan bij het beginnen met spelen. Dus dan zou ik zeggen dat die ook met mappen moet kunnen werken.
Old 26-03-2010, 20:25
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Hij kan wel met mappen omgaan volgens de handleiding....Denk dat er iets anders mis is.

De handleiding staat trouwens op www.diplodocs.com
Reply With Quote
Old 27-03-2010, 08:11
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Dat is apart inderdaad....

Ander brandprogramma maar eens proberen.
Old 27-03-2010, 17:43
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Probleem is gefixed. Ander brandprogramma was de oplossing.

Nero 8 gejat van internet!

Posting Rules