![]() |
|
|||
|
|||
![]() hooi, ik heb een jetta 1.5jb en heb er een 5 bak voor gekocht een t4.
maar ben niet zo bekend met het ombouwen naar een 5 bak. heb wel gezocht op het forum maar kon er nog niet helemaal uit komen. ik weet dat ik een 5 bak steun nodig heb en een langere schakelstang. heb ik verder nog wat nodig? alvast bedankt. gr rens Last edited by Rens_oldskool : 16-02-2010 at 20:32. |
|
||||
|
||||
![]() Een kortere bak,dwz een 4+e.
|
|
|||
|
|||
![]() bedoel je dat het geen geschikte bak is voor een 1500?
|
|
||||
|
||||
![]() De bak is te lang voor een 1500.
|
|
|||
|
|||
![]() bedoel je dat die er niet in past of dat de overbrengen te lang is. en als ik met 13'' met platte banden rij?
gr rens Last edited by Rens_oldskool : 18-02-2010 at 17:12. |
|
|||
|
|||
![]() weet niemand dit?? ik heb me 4 bak er al achteruit gehaalt dus wil wel zekker weten dat het goed gaat komen.
gr rens |
|
||||
|
||||
![]() Zeker met 13 inch en platte banden komt dat echt wel goed hoor rens, de eerste 4 zijn zeker niet zo lang alleen de laatste maar dat wil je juist (snelweg)
|
|
|||
|
|||
![]() kijk daar heb ik wat aan
![]() nog bedankt voor je bak he. heb je al geprobeert of je gelaste schakel stangetje werkt?? gr rens |
|
||||
|
||||
![]() Ja die zit erop en werkt goed, wel even goed afstellen daarna. Auto rijdt nog niet anders kon ik je ook gelijk vertellen hoe zon 4T bak rijdt met 195-45-14
maar volgens de theorie komt dat wel goed ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 21-02-2010 at 18:19. |
|
||||
|
||||
![]() 4T is origineel ook geleverd op de 1.6PN motor van de Golf 2. Ook 51kW.
Lijkt me dus niet dat een 4T veel problemen gaat opleveren in de lichtere Golf 1.
|
|||
|
|||
![]() Gaat gewoon passen
En de PN is een eco Dus lekkere zuinige 5[lees E] |
|
|||
|
|||
![]() dank jullie wel voor de info!!!!
groeten |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt ook een stuurhuis nodig van een 5 bak mech. om de schakelstang op te bevestigen.
|
|
||||
|
||||
![]() dat is alleen bij smallblockjes
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt ja idd je hebt gelijk.