![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens overstap op 16" bied ik hierbij mijn velgen te koop aan.
Het gaat om een setje Porsche Cupvelgen die zijn omgeboord van 5x130 naar 5x100. Er zitten zo goed als nieuwe banden om van 215/40/17, velgen zijn 7,5J met een ET23. Ideaal om te gebruiken als winterset. Vraagprijs 375 euro. Nu voor 300 euro. ![]() ![]() Last edited by v6freak : 03-11-2009 at 18:04. |
|
|||
|
|||
![]() et 23 orgineel porsche? klopt dat wel
|
|
|||
|
|||
![]() Heb de zelfde maar zijn zeker geen orginele van porsche
Wat staat er aan de binnenkant in dan bij jouw ? |
|
||||
|
||||
![]() Zijn 100% geen echte...bij een echte is het dopje in het midden groter...
Dit zijn imitaties vanaf de fabriek in 5x100...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn omgeboord van 5x130 naar 5x100. ![]() Bij de koop van de auto is mij verteld dat het orginele zijn, kan natuurlijk voorgelogen zijn. ![]() Misschien dat er met deze steek ook wel imitaties zijn geleverd, imtatie of niet, 375 euro voor een setje met nieuwe banden is toch geen geld?? ![]() ET-waarde weet ik niet zeker, maar kan ik nakijken aan de binnenzijde. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chris heeft het bij het juiste eind. Voor dit soort goedkope imi's heeft Porsche ooit de replicabouwers voor het gerecht gesleept, en met succes !! Ze hebben van orginele 5x130 Cup1 velgen mallen gemaakt en die 'blind' (zonder naafdopgat en 5x130 gaten) gegoten. Daarna zijn ze geboord in 5x100 en dat verklaar de ovale gaten. Er is nog één ding waaraan je het kunt zien, 99 van de 100 imi's hebben een asgat van 57,1mm (zonder naafcentrering en rechtstreeks op een VAG auto te monteren), orginele hebben een asgat van 71,5mm (Porsche) En dan het laatste zeikpuntje en dan hou ik erover op .. bij orginele Cup1's staat de velgbreedte en et waarde naast het ventielgat.
|
|||
|
|||
![]() Ok, ik kan er dus vanuit gaan dat ik ben voorgelogen door de onwetenheid van de verkoper, en mijzelf. Ikzelf heb ook geen ervaringen met deze velgen.
![]() Ik heb de advertentie aangepast, zal binnenkort nog even een velg eraf halen om te kijken wat erin staat. ![]() Alleen in het overzicht "Velgen/banden te koop aangeboden" staat nog steeds mijn oude advertentie titel. Is deze niet aan te passen, als de advertentie wordt geopend staan er wel de aangepaste beschrijvingen er?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een leuk wintersetje??
Doe een goed bod. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mag een slotje op, is verkocht.
![]() |