![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een complete kadett GSI gekocht voor de cross maar er zit een digi dash in, is dit goed in te bouwen in een Golf 2 ?
|
||||
|
||||
![]() ken iemand die heeft het in een golf3 gezet, alles werkt. Bent er wel een poosje mee bezig, als ik het goed heb, heb je een gedeelte van de aansluiting van de bak van de opel nodig om je kmteller te laten werken.
|
|
||||
|
||||
![]() waarom zou je dat in godsnaam doen???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
omdat deze erg mooi zijn, al zeg ik het zelf: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou absoluut geen opel onderdelen op mijn vw willen. Denk ook als ik een opel wiel monteer dat hij het ook niet meer doet. Auto's hebben ook hun trots.
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn broer heeft een kadett GSI met zo een digitaal ding. Ziet echt wel mooi uit hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat bedoel ik dus ![]() en met de cross hebben we dat ding tocht niet nodig ![]() Ron21 ???? waar bent u ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel de mooiste uitvoering, er waren volgens mij ook al D Kadetts met zo'n ding maar die vind ik echt lelijk. Daar zit zo'n raar knikje in de toerenteller.
Enige jammere van deze is dat de dag en totaal teller niet digitaal zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, ja, mijn broertje had een Opel accu in zijn golf 1, deed het na 2 dagen al niet meer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In 't blauw ziet ie er iig al 10x beter uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blijf er dan ook af Jinx ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
begon ie ook al te roesten??? besmettelijk die opels. zelfs plastic wil roesten bij die dingen
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit ja maar niet voor in een vw vind ik, je zet toch ook geen digifiz in een broodje?
|
|
||||
|
||||
![]() ff off-topic, maar toch ook weer niet. Probeer me er maar eens van te overtuigen dat dit geen goeie shit is. Dat gedoe altijd tussen Opel en VW, laat ieder merk in zn waarde en profiteer gewoon van de kwaliteiten van beide merken. Zo'n GSI blokje in een golf, dat wil wel. Stukkie sterker als de 16v van VW (Golf2 blok dan).
|
||||
|
||||
![]() voor t geld wat dat kost kun je ook makkelijk een kr opfokken of je moet opel gek zijn en het eigenlijk niet toe willen geven
|
|
|||
|
|||
![]() mausenkino ist schön
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geef me nu eens een GOEDE reden waarom je dat niet zou doen. @Dennis (vwleusden) als je het teveel gezuer vind dan schonen we dit zaakje ff op en openen we een andere topic
|
||||
|
||||
![]() Heb ooit een C Kadett gehad .. simpele 1200
Voor de hagenezen onder ons : Dragracen in de Tinaarlostraat MET verkeersdrempels Eind van de straat met 120 gaan vliegen over de laatste drempel Probeer dat eens met een VW .. Kortom : als je over een ander merk wil zeiken dan zijn daar andere fora voor . Prettige zondag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry hoor, wist niet dat t zo erg was.
voor mij is t een goede reden om er van af te zien als het te duur wordt, trouwens nog iets en dat meen ik wel serieus ook, een kadett heeft tocht een veel betere stroomlijn dan een golf2? waarom doet ie t dan zo? want die auto was toch gebouwd om over der ring te raggen? |
|
||||
|
||||
![]() denk dat ik ron21 ff een pb stuur.