![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb hier nog een middenconsole van een mk1 gti met 3 metertjes erin.
Prijs : 40 euro Woonplaats: Heerhugowaard Tel.nr. : 06-54954897 Foto: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Ron,
Wat voor metertjes zijn het? Merk, en wat geven ze aan (ik kan het niet zo goed zien op de foto). Zijn het originele meters. |
|
||||
|
||||
![]() zelfde vraag hier ron
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij zijn het originele metertjes.
Als ik het zo bekijk lijken het equus metertjes of vdo. Volgens mij is dat origineel. Als je het 100% zeker wilt weten dan moet je even wachten tot zondag. Dan kan ik even naar de schuur. |
|
||||
|
||||
![]() belangrijkste voor mij is n oliedrukmeter iig en olie temp
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 13-01-2010 at 19:14. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() weet je al om welke metertjes het gaat en van welk merk?!
Gegroet...
|
|||
|
|||
![]() Zoals eerder vemeld , weet ik dat pas zondag.
Want dan kan ik even naar de schuur rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Kheb eens even met mijne maat gepraat die er al lang naar opzoek is en hij heeft zeker interesse...
Doe je aan verzenden aangezien ik in België woon en het waarschijnlijk toch een heel eind rijden zal zijn. Gegroet!
|
|||
|
|||
![]() verkocht
|