![]() |
|
||||
|
||||
![]() VW Golf 1.5
KM stand 64.000 Handbak APK tot 04-08-2010 Distributie vervangen bij 62.000 V-snaar vervangen olie + filter vervangen Koelvloeistof Auto is verlaagd doormiddel van een V-maxx schroefsetje zit een GTI onderlip onder orginele cl zit erbij met orgineel Schuifdakje toerenteller kofferbak klep zonder ruitenwisser met onderhouds boekjes , ben zelf 2de eigenaar Zit wat roest bij de wielkassen verder nette auto zit ook nog nieuwe rechter spatbord scherm bij die nog gespoten moet worden omdat er in de oude een gaatje zit te zien op Foto2 auto gaat weg op Winterbanden eventueel bbs Rm velgen ook te koop voor meer vragen mailen Vraag prijs 2000 of een Goed bod LINK Marktplaats Mvg Johan Last edited by johan-k : 19-01-2010 at 14:51. |
|
|||
|
|||
![]() hallo
zou je de maat vn de velgen eens kunnen melden. maat van de banden tuurlijk ook de prijs greetz |
|
||||
|
||||
![]() BBS rm
et waarde van 33 6.5J banden 195/50/15 rond februari opnieuw gecoat 120 nieuwe rvs boutjes hier een foto toen ze onder de auto kwamen ivm met de winterbanden er onder gingen 1 met stoeprandschade prijs 700 of goed bod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vraag prijs 2200 of een Goed bod
|
|
||||
|
||||
![]() foto onderhoud boekje toegevoegd
het is een vraag prijs dus doe een goed bod |
|
||||
|
||||
![]() foto's doen het niet
|
||||
|
||||
![]() Andere Foto's + € 2000 Nu
Goed bod welkom heb zelf een andere leuke auto gezien |
|
|||
|
|||
![]() Veel interesse, maar hoe ernstig is de roest in de wielkassen?
En is de prijs bepreekbaar, want ik woon vlak bij vlissingen en het is dus een eind voor mij rijden. Zijn er nog punten genoemd bij het apk rapport? |
|
||||
|
||||
![]() Pm
|
|
|||
|
|||
![]() Evt; interesse in een vw vento?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad al een andere auto gezien.
Der Einzer Bedankt voor beantwoorden Groeten Johan |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Upje Goed bod is welkom
|
|
||||
|
||||
![]() uhm vraagje zou je me foto's van de roest plekken kunnen sturen en het dakje is niet lek?
basknoop1@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() UPje Goed bod welkom
|
|
|||
|
|||
![]() zet er gewoon een prijsverlaging bij,dan weten we waar we aan toe zijn
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk dat gij nergens aan toe zijt als ik zie dat ge 850 euro hebt geboden op ne volledige gerestaureerde golf 1 gti hier op het forum ge trekt alles in het belachelijke met uw biedingen |