![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet de beste, maar wel een low budget manier om je ride dat beetje extra uitstraling te geven.
Tegen elk aannemelijk bod. Met St Marc (groene zeep) nog mooi wit te krijgen, links boven te zien. ![]() ![]() Last edited by jerupke : 24-04-2010 at 08:31. Reason: sold, topic may be closed. |
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
T.e.a.b. boven € 10,- |
|
|||
|
|||
![]() mssn stomme vraag maar om ze te monteren moeten de banden eraf of niet?
anders heb ik wel interesse.
|
||||
|
||||
![]() nee, alleen leeg laten lopen..
|
||||
|
||||
![]() 10 kom ik ze woensdag ophalen
mvg Tom
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
overdag te bereiken op: 043-3509908 (vragen naar Jeroen). Eerste, beste bod = verkocht Last edited by jerupke : 20-04-2010 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net proberen te bellen maar krijg een bandje van Smeets autogroep eraan?
![]() Misschien een typefout ofzo? Laat me anders even via pm het adres weten en of ik vrijdagavond de randjes op kan komen halen. Zo ja mag u de tijd bepalen. groetjes
'06 Passat 3c variant 2.0 tdi '01 Golf cabrio 2.0 Last edited by Tombo90 : 21-04-2010 at 18:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt PB! |