![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb even een hobby auto d'r bij gekocht: Golfje mkI uit 1979(import) met jawel een 1.1 blokje d'r in!
hier een paar foto's origineel: ![]() ![]() ![]() schroefset gemonteerd + ats voor in de winter ![]() ![]() ![]() en vandaag even omgebouwd naar ragtop :? :shock: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nu nog even wieltjes kiezen voor de zomer!!! Last edited by lompeboer : 30-01-2010 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() hij is onzichtbaar!!!
|
|||
|
|||
![]() zo moet het beter zijn!
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, ragtopje komt er bij mij van de zomer ook nog s in ook een fototje van het dakje van de binnenzijde?
|
|
|||
|
|||
![]() foto binnen kant komt er aan (morgen denk ik) heb hem nog niet afgewerkt
|
|
||||
|
||||
![]() velgen staan hem goed, en betreft die ragtop!! DURF, met hoofdletters maar wat ziet het er goed uit
![]() netjes
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben ik dan de enige die het vreselijk zonde vindt?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarschijnlijk wel he.. |
|
||||
|
||||
![]() nette 1 persoonlijk niet geheel fan van die ragtop maar het misstaat hem opzich niet
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |