![]() |
|
||||
|
||||
![]() In de bingo, een bijna compleet motorblok van een Audi V8.
Onderblok mag weg voor 200 euro of een goed bod. Als het niet weggaat maak ik er wel een leuke salon-tafel van. ![]() Het setje uitlaatspruitstukken gaat voor 100 euro de deur uit. Ik verkoop ze liever niet apart. Inlaatspruitstuk, 75 euro. Injectorrails inclusief injectoren, 75 euro. Gasklephuis in nette staat, 40 euro. Zuigers, krukas, nokkenassen, drijfstangen en andere onderdelen van de motor zijn eventueel ook los te verkopen. Een prijs hiervoor kunnen we via PB maken, al naar gelang wat wel en niet nodig is. De prijzen heb ik gebaseerd op prijzen die ik op het web voor deze onderdelen heb gevonden, en erbij gezet omdat er maar wat bij moet. De prijzen zijn dus fair en reëel, maar ik heb er niks aan, en het mag eigenlijk voor elk redelijk bod weg. Hoe meer je afneemt, hoe sneller ik het bod redelijk vind. ![]() Neem je alles (behalve de rechter koppen) ineens af, mag het voor 225 euro worden opgehaald. Deze prijs is eigenlijk wel vast. Naast de rechter kop, hou ik de linker kop voorlopig ook zelf nog even aan. Beide koppen zijn gelijk aan elkaar, dus zo heb ik een mooie reserve, mocht er iets mis gaan. Als er iemand echter een goed bod uitbrengt via PB mag deze evt ook weg.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 21-03-2010 at 15:51. |
|
||||
|
||||
![]() Jij laat er ook geen gras over groeien
![]() Goed bezig Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de liefhebber het is zo'n blok.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee of het er zo eentje is, in ieder geval een PT.
De prijzen zijn zoals gezegd vraagprijzen. Eigelijk mag alles tegen elk aannemelijk bod weg, ik doe er toch niks mee, en het blok was al niet zo duur. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Upje!
Blok"je" staat deze maand hier in Sittard, dus als er iemand is die er onderdelen van wil hebben, laat ie het maar even weten.
|
||||
|
||||
![]() Is dat alles wat je hebt van een v8 Chris?
|
||||
|
||||
![]() Het gaat om een compleet blok, maar dit is alles wat ik nu zo snel kan benoemen zonder het blok hier te hebben.
Wat heb je nodig dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet of je verder iets van de carroserie hebt, maar ik ben nog naar enkele zaken op zoek. De buitenste achterlicht units en wat afdekdoppen bijvoorbeeld.
|
||||
|
||||
![]() Die kerel waar ik het blok ga halen heeft wel het een en ander liggen als 't goed is. Kan het dan wel voor je navragen en meenemen als je me een lijstje mailt.
Stuur maar effe naar breadfan 83 at hotmail punt com... aanelkaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt mail
![]()
|
||||
|
||||
![]() Check.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar is de rechter kop dan?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik zelf nodig.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Offtopic: Voor op een 16v blokje?
Dacht dat men juist KR koppen op dergelijke V8 blokken monteerden?
|
||||
|
||||
![]() Voor op een 16v onderblok inderdaad.
De V8 rijders stoppen de KR nokkenassen in de kop van hun V8 zover ik weet. Vooral de koppen van de V8-auto zijn erg tam. De V8-manual zijn iets beter, maar die van bijvoorbeeld een KR zijn nog feller. En moest het nou toch niks brengen, ga ik wel met de kop van de 2.0 verder.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tam dat valt wel mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Minder scherp dan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het blok afgelopen zondag opgehaald, en de koppen zijn al van het onderblok af.
Als je wat nodig hebt, laat het me weten. Bij afname van meerdere delen is er prima wat aan de prijs te doen, anders ook wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat onderdelen toegevoegd, en de linker kop voorlopig uit de verkoop gehaald. Ben er achter gekomen dat deze gelijk is aan de rechter kop, waardoor ik nu mooi eentje reserve heb, voor het geval er iets mis gaat met de eerste.
Als je interesse hebt in een bepaald onderdeel, maar je vindt de prijs te hoog, laat het me aub dan even weten, dan regelen we wel wat. Ik wil er gewoon van af en wat geld en plaats vrij maken om verder te gaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up!