![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie o wie kan mij hier mee blij maken. Uiteraard met vergoeding/ betaling
Met spoed gezocht omdat ik er nu zonder mee rond rijdt. Ben bij diverse auto zaken gegaan maar die hebben niks liggen. Enkel nog de originele uit de dealer, maar dat kost bakken met geld ga ik vanuit. Het is blijkbaar een ouder type ruitewisser arm waar je de wisser eerst in moet schuiven en dan de klik mechanisme... Het liefst omgeving eindhoven. Je raadt wel dat het nie fijn als het net gaat regene. Arm is afgebroken omdat een idioot thuis de wisser omhoog had gezet toen ik onder moterkap bezig was. Niet bij stil gestaan dat iemand dit zou doen, kap omlaag, krak ![]() alvast bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan je wel aan twee ruitenwisser armen helpen.
Ze komen van een golf 4 van 1999, ze zijn in perfecte staat. Ik woon niet in de buurt maar kan ze opsturen voor je. Echter kan ik ze niet eerder versturen dan zaterdag. Ik wil er 25 euro voor hebben inclusief het verzenden. Ik verkoop ze helaas voor jou niet los. Maar toch is het misschien het overwegen waard want bij de dealer zijn ze idd stukken duurder.
|
|||
|
|||
![]() Heb er al een op de kop getikt.
CLOSE!