![]() |
|
||||
|
||||
![]() wegens geen tijd om verder aan men golfje te werken mag hij de deur uit de kas is zeer goed voor zijn leeftijd geen roest !(bwj 85)
is vrijwel compleet + krijgt er nog wat onderdelen bij die ik al beginnen verzamelen ben (oa 84 deuren ...) wat mankeert er -spatborden -motorkap -voor en achter bumper -motor is stuk alle papieren zijn erbij ! meer info via pm ik ben van glabeek vlaams brabant belgie vraagprijs 150 euro of te ruilen met een setje wielen steek 5x100 indien meerprijs kan er een setje wielen + schroefkit bijgelevert worden ![]() ![]() onder de wielbogen ![]() koffer ook negens geen gaten ![]() aan de baterij ook nergens door geroest ![]() krijgt de verf erbij om hem verder te rollen ![]() aan de zijruiten ook negens roest ![]() Last edited by Clean_golf_3 : 08-04-2010 at 14:00. |
|
||||
|
||||
![]() benzine of diesel?
Gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1.6 diesel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had ik maar plaats dan was ie verkocht.....
|
|
||||
|
||||
![]() nog eens in de kijker brengen
|
|
||||
|
||||
![]() er nog eens aan toevoegen dat dit een belgische wagen is ..... en hij niet op nederlandse papieren staat .... aangezien hij niet verkocht zou raken ik hem toch ga bijhouden
vandaag nog wat zitten schuren en front al agepakt om de motor uit te bouwen ![]() dees week niet verkocht of geen voorschot ontvangen hou ik hem bij grtz Last edited by Clean_golf_3 : 05-04-2010 at 16:21. |
|
|||
|
|||
![]() pb
|
||||
|
||||
![]() dit topic mag gesloten worden is zonet verkocht en opgehaald
|