![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/340282299
Wel een vage ad, als dit een echte advertentie is (wat ik dus niet geloof! ![]()
|
||||
|
||||
![]() geloof er niks van... in de export brengt hij minstens het dubbele en misschien wel meer op.
|
||||
|
||||
![]() Foto's zijn niet eens in NL gemaakt...verkoper 1 dag actief...moeten echt wel alarmbellen gaan rinkelen als je logisch nadenkt...vast weer een oplichter met zo'n verscheep verhaal...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk,met deze schade doet ie nog wel 2a3x dat bedrag als je um richting polen of oekraine verkoopt.
daar staan ze te springen om zulke auto's.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb Herman maar effe een mail gestuurd om volgende week de auto op te halen...
Iemand een setje zo goed als nieuwe GTI velgen kopen? 1900 euro voor de set, met banden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, staat namelijk al een duitse auto te wachten op een nummertje... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe bedoel je jaap?
|
||||
|
||||
![]() schade-auto met papieren + gestolen auto = winst... erg goedkope reparatie....
Als ik af en toe zie wat ze nog ophalen geloof ik van mn leven niet dat ze hem gaan repareren.
|
||||
|
||||
![]() toch doen ze dat wel,kennis van me had z'n jaar oude t5 om een boom gevouwen.
van de week na 8weken opgehaald uit polen,ik sloeg steil achterover.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb net de hele advertentie maar eens goed doorgelezen, maar ik haak toch af
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tis wel een amerikaanse! ff recht trekken en gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik sluit me hierbij aan. Erg veel waardevolle informatie maar toch maar niet.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb een email terug
![]() Ik vroeg om recente foto's en waar ik de auto kon bezichtigen. Hij stuurde dezelfde foto's door met dit verhaaltje: Hi Klaas, here are some photos with the car the car has not been moved from 2 years, however we have test the engine and it works perfect no parts has been sold from the car, so it is exactly like in the photos price for the complet car is 4900 euros, transport included let me know if you are interested or if you still have questions mvg Richard Edit: Zal dus waarschijnlijk gewoon een Nederlander zijn die er eentje ergens te koop weet te staan... zal ik nog eens terugmailen? |
|
||||
|
||||
![]() ja,doe maar....
|
||||
|
||||
![]() 4900 is al meteen niet interresant meer...
|
||||
|
||||
![]() Als ik die foto's zo zie dan heb ik het idee dat die foto's zelfs in de USA gemaakt zijn, niet alleen de auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Foto,s zijn ook uit de US
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt die rode beamer heeft namelijk ook usa platen en op foto 2 de audi? die daar langs komt gereden op straat ook. 1900 euri voor de auto en 3000 voor de boot naar Europa. maar die boot zal nooit vertrekken, je geld wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou... ik heb ze nog NOOIT om een telefoon nummer zien vragen...
maar de prijs is nu ook zo gek niet meer.. alleen het verhaal eromheen.
|
|||
|
|||
![]() Verkoper is waarschijnlijk onbetrouwbaar.
En golf 5 is bijna niet om te katten , zitten 4 nr`s in . Op de meest ondenkbare plekken. ![]() Te veel moeite .... Maar mocht je onderdelen zoeken, heb er 3 staan voor de sloop. |