![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek voor onze Cabriolet IV een nette set velgen in 16 of 17 inch, met of zonder banden. Kleine beschadigingen hoeft geen bezwaar te zijn.
Steek moet 4 x 100 zijn en natuurlijk (ongeveer) de juiste ET-waarde; die moet ik nog uitzoeken, maar misschien weten mensen hier die wel. Wil geen aanlopen en andere ellende namelijk (auto is wat verlaagd met een schroefset). Hoor het graag als iemand wat heeft / weet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() budget?
|
|||
|
|||
![]() Is afhankelijk van aanbod en uiteraard staat van velgen en merk/profiel banden.
![]() Mijn vrouw rijdt met de auto en heeft de huidige 17"set flink getest, dus ik zoek gewoon een net setje met 5 of 6 spaken o.i.d. dat er een stuk beter uitziet dan wat we nu hebben. |
|
|||
|
|||
![]() lijkt borbet c 17 inch 4x100 wat met zeer goede banden 6mm
wil er 400 euro voor hebben. |
|
|||
|
|||
![]() PM in je box voor meer info ....
|
|
|||
|
|||
![]() pm
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog bbs rs764 (tweedeelig) liggen met nieuwe 165/45/16 opliggen
zijn origineel afkomstig van golf 4 cabrio met of zonder banden te krijgen zelfde als deze, maar dan volledig gepolierd: ![]() groeten wim |
|
|||
|
|||
![]() Sorry, ik vind gewone rechte spaken wat strakker staan.
Maar bedankt voor het aanbod. ![]() Nog steeds op zoek dus.... Last edited by FredH : 17-04-2010 at 19:05. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Check je mailbox.
![]() |
|