![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze rOnal's zijn handgestraald en gepoedercoated ral 9010.
Ze zaten onder m'n Golf toen ik em kocht. Ik heb dus 2 sets en wil dus een zomer en winterset hebben. ![]() ![]() ![]() ![]() Iemand suggesties voor een leuk bandje? En eventueel opleuken velg. Ik denk zelf aan de Continental SportContact 195/40 R14... Alvast bedankt! ![]() Groeten Jarno
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 17-04-2010 at 11:57. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dezelfde wieltjes gehad, wilde ze opknappen om onder mijn Jetta te leggen maar heb ze uiteindelijk toch verkocht. (heb ik achteraf toch een beetje spijt van
![]() Ik wilde er destijds een 175 50 14 Pirelli P6000 band om leggen, niet te breed en toch mooi laag.
|
||||
|
||||
![]() mooie maat is 155/55/14. Heb ik altijd op 6j velgjes gehad.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat niet te smal? Dan staan de wanden toch scheef naar binnen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() foto geleend van cleaned.be valt mee toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou idd,dat valt wel mee.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan me niet voorstellen dat dat 155ers zijn op 6J lijkt meer op de 165ers die bij mn vriendin op de 6J liggen..
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een leuk idee
![]() De 3hoek randjes zwart verven, met een mooie kwast en een mooi lakje of afplakken en spuiten ! Net als bij die ats cups ! En dan lekker 155 of nog smaller. Lekker strak ![]() ![]() |