![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn auto stond bij de garage,zou deze week weer klaar zijn. werd ik vandaag opgebeld; radiator lekt, hij lekt olie, en hij rookte nogal erg.weet niet precies wat het allemaal is. maar weet wel dat het voor deze jongen(minimumloon werken/leren) te veel gaat kosten.
auto liep tot 2 weken geleden gewoon, heb hem gekocht met 198.000 op de teller, laatste 8.000km probleemloos gereden, op een dynamo na. km stand. 206.xxx , auto zit nog half jaar apk op, precies datum moet ik nog even nakijken. voorzien van+-3/4. maanden oude schroefset van sjaak.(bon erbij) auto staat op 13"5spaaks staaltjes van het oude type polo,rondom zgan banden.(staan niet op foto) auto heeft zijn plekjes, maar van onder keihard. hoef er niet heel veel voor, maar hou het wel redelijk. omdat prijs verplicht is. 450 euro. Auto staat in Hilversum,noord holland ![]() ![]() en nog een wat oudere foto; ![]() Voor vragen oid. stel ze gerust 0627236841 Grtz Last edited by Dude46 : 12-04-2010 at 23:07. |
|
||||
|
||||
![]() Bieden is toegestaan, doe een leuk bod.
Valt zeker nog leuke daily van te maken, of als donor auto oid. |
|
||||
|
||||
![]() schopp
|
|
||||
|
||||
![]() Koelvloeistof- en olielekkage en behoorlijk roken doen niet veel goeds vermoeden... koppakking?
Heb je al een compressietest gedaan?
|
|||
|
|||
![]() Heb er eventueel nog wel een motorblok voor liggen mag weg voor €200,=
zie link voor foto http://www.speurders.nl/overzicht/a...tml?pc=9649&r=5
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schijnt onderdruk aanwezig te zijn, Wie doet een leuk bod? schaam je niet om laag te bieden, zolang het maar boven de 200 euri is. en over dat blok dat word aangeboden, kan zelf ook blok wel krijgen, maar heb puur de handigheid en gereedschappen,brug etc er niet voor. + daarbij ga ik binnenkort op mezelf, dus moet de auto er zowizo uit. Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Grappig ik rij elke dag langs deze golf op weg naar mijn werk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vergeten te melden, auto is voorzien van geblokt gti interieur, wel wat instapschade uiteraard.
bied maar mensen, moet er van af |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel interesse, is het nog mogelijk om te rijden met deze auto? Of zit er helemaal geen leven meer in?
Volkswagen Golf 2 ![]() Last edited by gj-x8rs : 20-04-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() Dit topic mag dicht, ik heb deze auto vandaag opgehaald.
![]()